U mjesecu ramazanu svaki je hair, govorili bi stariji, ali i imami, sa džematlijama organizovati učenja Kur'ana, zajedničke iftare, posjete bolesnima i džematlijama slabijeg imovinskog stanja.
To su tradicije koje stoljećima baštine bh. muslimani. Međutim tuzlanski muftija Vahid ef. Fazlović odlučio je da promjeni tradiciju, da ne kažemo profesiju. Tokom ramazana muftija tuzlanski Fazlović obilazi džemate. Ali ne s drugim imamima. Kada se pogleda društvo oko njega, više liči na nekog političkog glasnogovornika.

Posljednjih dana muftiju smo mogli vidjeti u Bratuncu i Srebrenici u društvu premijera Tuzlanskog kantona Irfana Halilagića, ministara Fadila Alića, Ahmeda Omerovića, federalnog zastupnika Muamera Zukića i predsjednika KO SDA TK Šekiba Umihanića, zlonamjerni bi rekli „živiničkom strujom“ SDA u TK.
Pred punom džamijom vjernika u mihrabu govori muftija Fazlović, ali pored njega nisu efendije drugih džemata, nego Halilagić, Zukić, Umihanić.

Nije sačekao muftija dugo da zakaže novo "gostovanje" uz ramazan pa je sinoć u kalesijskom džematu Šeher nakon iftara vazio džematlijama u društvu potpredsjednika SDA Edina Ramića.

Odavno se u tuzlanskim kuloarima govori o tome kako je muftija mentor određenih političkih procesa. Ono što muftija Fazlović sigurno nije pomenuo svojim političkim prijateljima, ali ni svojim džematlijama, jeste da su upravo oni od kojih žele da brane državu, njihovi koalicioni partneri u povratničkim sredinama. Odavno je poznata ljubav zvorničke SDA i zvorničkog SNSD-a, vjerno čuvani kadrovi, zajednički ručkovi nekadašnjeg federalnog ministra za izbjeglice Edina Ramića i bivšeg gradonačelnika Zvornika Zorana Stevanovića, dok povratnici u naselju Liplje obustavljaju nastavu jer im je uskraćeno pravo na bosanski jezik.

Nije pomenuo muftija Fazlović povratnicima u džematima da upravo oni koji sjede do mihraba pored njega u džamiji, djeci boraca ARBiH u Tuzlanskom kantonu sve nagrade, uspjeh tokom obrazovanja, nagradu Nino Ćatić vrednuju čitavih NULA bodova.

Mogao bi muftija da nas uči zajedništvu, ljubavi, podsjeća na tešku prošlost iz koje smo morali naučiti više o jedinstvu, mogao bi da nam pokaže kako da očuvamo bogatu tradiciju islama na ovim prostorima, mogao bi za početak biti muftija svih vjernika, a ne samo muftija vjernika jednog političkog opredjeljenja.
