kultni brend

Žele je baš svi: Torbica stara više od 50 godina ponovo je predmet žudnje

Ne postoji bolja kulisa za predstavljanje novog modnog hita, bilo cipela, kao u slučaju brenda Chloe, bilo torbice, što je učinio Gucci. Naime kultni modni brend iskoristio je upravo prepun prvi red uz modnu pistu za predstavljanje nove torbice na tržištu.

Na Gucci's Cruise reviji u maju, održanoj u galeriji moderne umjetnosti Tate u Londonu, glumica Debbie Harry debitirala je s najnovijom verzijom torbe Blondie. Društvo su joj pravile Daisy Edgar-Jones, reperica Little Simz i slavne majka i kći Kate i Lila Moss.

Model sa zakrivljenom ručkom i istaknutim logom drugo je izdanje poznatog klasika modne kuće pod palicom novog kreativnog direktora Sabata De Sarna. On je prethodno preinačio model Jackie, torbicu za nošenje na ramenu, nazvanu po Jackie Kennedy.

Historija nove trendi torbe

Iako Blondie, za razliku od Jackie, nema određenu muzu, datira iz 1971. godine, kada je Gucci patentirao poznati isprepleteni motiv G.

Torba je u početku bila izrađena od antilopa kako bi odražavala modu te decenije. Godine 2019. vratila se na Love Paradeu te modne kuće na Hollywood Boulevardu. Obožavatelji Guccija, od Anne Hathaway i Jodie Turner-Smith do Elle Fanning i Alexe Chung, ubrzo su se dočepali tog poželjnog stila s uskom ručkom i duljom metalnim naramenicom, što mu daje urbanu vibru.

Novi izgled kultnog modela

No zašto su u Gucciju odlučili obnoviti stari model umjesto da osvježe imidž brenda i lansiraju potpuno novu torbu za Cruise kolekciju? De Sarno je, kao što je poznato, bio relativno nepoznat kada je stigao iz Valentina u januaru 2023. Dizajnirao je samo nekoliko kolekcija za Gucci te još uvijek razvija svoju viziju brenda.

U vrijeme aktuelnih promjena matična kompanija Kering također će vjerovatno insistirati na ažuriranju postojećih priča o uspjehu - poput Jackie i Blondie - radije nego na ponovnom otkrivanju stila.

A dizajn ove nove stare torbe pokazao se kao itekakav pogodak, bilo da je u mini, midi ili maksi izdanju, te je došla u fokus tokom Sedmice mode u Milanu.