Bolid Formule 1, čudo inženjeringa kojem se mnogi dive, a svaku sezonu oduševljava razdraganu masu novim i još boljim inovacijama. Međutim, jeste li se ikada zapitali kako se izrađuje vijak za bolid? Ako jeste, donosimo odgovor na to.
Već je dobro poznato kako Red Bull, osim ulaganja velikog napora u osvajanje naslova prvaka, ulaže dosta truda u promociju svoje tehnologije i inženjerske genijalnosti. Red Bull Racing, sa sjedištem u Milton Keynesu, Engleska, godišnje proizvede i ispita više od milion različitih mehaničkih dijelova, a sada je odlučio javnosti ispričati priču o vijku. Vijak kao takav, ne čini se previše važnim djelom kojem bi trebala biti posvećena tolika pozornost. Međutim, u F1 bolidu svi dijelovi trebaju tvoriti sinergiju i cijeli bolid je stabilan koliko je dobro izveden njegov – vijak.
Cijela priča započinje u uredu izradom računarskog modela, a potom i tehničkog nacrta koji se zatim šalje u proizvodnju. Tokom tog procesa, vidi se koliko je pažnje posvećuje svakom detalju, a posebno kontroli kvalitete. Nakon izrade, vijak kodnog naziva RB12-FS-00663-02 veličine 60 mm čeka svoju ugradnju u bolid gdje njegova priča tek kreće.
Ako slika govori hiljadu riječi, video govori njih barem milion. U nastavku donosimo video koji će vam dočarati svu čaroliju izrade RB12-FS-00663-02. Da ne dužimo …