Znate li što predstavlja ženski znak na WC-u? Nije haljina, kao što većina misli! Dok muški znak ima hlače, ženski znak je u haljini, a to bi sada moglo biti pomalo zastarjelo i ograničavajuće. Firma Axosoft iz Arizone, kao dio kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji "Girls in Tech", piše The Mirror.
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebao predstavljati haljinu. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
„U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina“, rekli su iz firme.
Kampanji ''It was never a dress'' cilj je potaknuti razgovore o prihvatanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.