Tehnologija

Zvuk na Galaxy S23 seriji se pokvario, Samsung obećava rješenje

Nakon izlaska ažuriranja One UI 6.1.1, mnogi korisnici Galaxy S23 serije su prijavili lošiju kvalitetu zvuka. Problem uglavnom utječe na zvuk reproduciran preko zvučnika uređaja i povezanih slušalica.

Simptomi problema:

  • Smanjena jasnoća zvuka: Korisnici opisuju zvuk kao “tanak”, “mutan” ili nejasan.
  • Gubitak basa: Niz niskih frekvencija čini se smanjenim, što čini muziku i videozapise manje impresivnima.
  • Iskrivljen zvuk: U nekim slučajevima, zvuk može postati iskrivljen ili imati neugodan odjek.

Samsung priznaje problem i planira rješenje

Kao odgovor na široko rasprostranjene pritužbe korisnika, Samsung je službeno priznao problem sa zvukom uzrokovan ažuriranjem One UI 6.1.1. Kompanija je potvrdila da problem proizlazi iz promjene u Dolby Atmos audio biblioteci uključenoj u ažuriranje.

Samsung je korisnicima najavio da je rješenje za smanjenje kvalitete zvuka trenutno u razvoju. Očekuje se da će nadolazeće softversko ažuriranje riješiti problem i vratiti originalnu kvalitetu zvuka Galaxy S23 serije.

Privremena rješenja

Dok čekaju službeno rješenje, neki korisnici su prijavili neka privremena rješenja:

  • Onemogućavanje Dolby Atmosa: Isključivanje Dolby Atmosa u postavkama zvuka uređaja može poboljšati kvalitetu zvuka za neke korisnike.
  • Korištenje audio aplikacija trećih strana: Neki korisnici su otkrili da korištenje audio playera ili streaming aplikacija trećih strana može ublažiti problem.
  • Prilagođavanje postavki ekvilajzera: Eksperimentiranje s postavkama ekvilajzera uređaja može pomoći u finoj kalibraciji zvuka prema vašim željama.

Podsjetimo, ovo nije prvi problem, kojeg je One UI 6.1.1 prouzročio na Galaxy S23 seriji. Samsungovo priznanje problema i predanost rješenju pružaju nadu za rješenje u bliskoj budućnosti. Treba ih samo dočekati.

U međuvremenu, korisnici mogu isprobati predložena privremena rješenja kako bi poboljšali svoje audio iskustvo do izlaska službenog ažuriranja, piše Android Headlines.