Magazin

Ko je Andrew Tate, čovjek koji je na ispadima i uvredama na internetu zgrnuo bogatstvo?

Najpopularnija osoba na TikToku zove se Andrew Tate. A čak nema ni svoj TikTok account.

Njegovi videoklipovi imaju na desetke milijardi pregleda na TikToku, dok je na Instagramu imao 4,4 miliona pratilaca prije negoli mu je uklonjen profil sredinom augusta.

Pitate li se ko je taj lik, izgleda da je on novi uzor mlađim generacijama. Kao što je Donald Trump pobijedio u Americi svojim seksističkim ispadima, tako je i Tate osvojio TikTok seksizmom.

Nema ničeg dobrog

Postao je osoba o kojoj svi pričaju. On kaže da pretvara dječake u muškarce, no zapravo uči dječake kako postati nasilna mizogina smeća koja žene drže vlasništvom, piše Slobodna Dalmacija.

Kako je postao tako popularan? Pomoću “dobrog” marketinga. Dobrog, jer je pogodio do u detalj kako šta raditi da postane viralna zvijezda i zaradi milione, “dobrog” jer u tome što promovira nema baš ničeg dobrog.

Tate je viši kikbokser koji je nastupio u britanskom Big Brotheru iz kojeg su ga izbacili, kasnije je kroz medije slavio Trumpa jer “grabi kuje za onu stvar” i izjavljivao da žrtve silovanja Harveya Weinsteina ”moraju snositi neku odgovornost”.

Tu se pozicionirao kao tobože alfa mužjak. Osnovao je i webcam business, OnlyFans agenciju i vlasnik je nekoliko kasina u Rumuniji, gdje živi jer je “tamo manja šansa da ga optuže za silovanje” i jer je tamo “velika korupcija.”

No to nije bilo dovoljno da postane najjača zvijezda društvenih mreža. Pa je, valjda gledajući Garyja Vaynerchucka kako priča o hustle ekonomiji i micro-contentu koji je lako distribuirati okolo, odlučio isprobati kako to funkcionira.

Tate: Dobro osmišljena akcija

Tateova viralnost rezultat je kontrolirane akcije u koje je dobrovoljno uključeno na hiljade mladih koji su dali novac za Tateov “Hustler University”, a koji dobro iskorištavaju TikTokov algoritam i umjetno povećavaju doseg njegova sadržaja.

Objavljuju njegove videoklipove i sebi dižu vidljivost, a time i šanse da se neko drugi pretplati na Tateov tečaj.

Milioni sljedbenika

U posljednja tri mjeseca ovom je strategijom osvojio na milione sljedbenika, ali i gotovo 130.000 članova svog “sveučilišta”, koji plaćaju oko 100 KM mjesečno da pohađaju njegove online lekcije o tome kako se obogatiti nabrzaka. Zbrojite sami koliko je to love u milionima.

Ono što treba postići za uspjeh jest imati oko 60-70% fanova i 30-40% hejtera. Treba vam online svađa, online rat.

Kontroverza je uvijek lako zapaljiva, posebno ako u sve to uključite seks i novac. Tate igra i na seks i na novac. Slika se uz skupe automobile i sa zgodnim ženama te radi sadržaj usmjeren prema feministkinjama jer zna da će one snažno odgovoriti na njegove odvratne komentare .

Pretplatnici na njegov tečaj obično su mladi muškarci željni brze love. Ne nužno pametna ekipa.

Ono što Tate obećava je toliko prozirno da moraš biti malo budalast da povjeruješ u to. Ili naprosto mlad i neiskusan, a to je uglavnom TikTok publika.

Dječaci, ima ih od 13 godina, slušaju i čitaju kako mogu zaraditi 10.000 funti mjesečno ako primijene njegove savjete o investiranju u kripto, drop shipping i regrutiraju druge da se priključe Hustler Universityju.

Osvojio TikTok

A najveće šanse da se neko pretplati preko njih jest da budu kontroverzni i tako postanu viralni.

Ukratko, taktika kojom je Andrew Tate postao popularan i bogat je sljedeća:

• napravio je online tečaj koji košta oko 90 KM mjesečno, koji obećava polaznike naučiti sve o businessu, kriptovalutama i slično.

• napravio je affiliate program za brz razvoj (jedna od taktika growth marketinga jest stvoriti alat za svakog korisnika koji će business reklamirati sami svojim prijateljima jer zauzvrat mogu nešto dobiti – tako su npr. Uber, Wolt i Bolt dobili korisnike jer su korisnici dobivali svoj jedinstveni kod ili URL preko kojeg su pozivali druge da se registriraju, a sve kako bi od toga i pozivatelji imali koristi u obliku besplatnih vožnji ili hrane).

• Tate je obećao nagradu od 50% popusta na mjesečni iznos pretplate svakom ko dovede novog člana na Hustler University.

• Snimio je ogroman broj videa u kojima govori o kontroverznim stvarima i dao je te materijale svojim polaznicima da ih slobodno koriste kao promotivni materijal.

• Hiljade ljudi otvorilo je zasebne TikTok profile gdje objavljuju videoisječke kako bi privukli druge ljude da se pretplate na Tateov tečaj, reklamirajući Tatea besplatno.

• Zbog kontroverznog sadržaja ljudi gledaju videoklipove pa TikTokov algoritam misli da ljudi vole takav sadržaj te im sve više nudi da gledaju ostale Tateove klipove

• Ljudi odlaze na Tateov web, upisuju kurs ili neke od “posebnih programa”, od kojih jedan košta 9.800 KM HRK, dok “elitni program” košta 12.500 KM.

• Postaju Tateovi online ambasadori i sve se vrti u krug

I tako Andrew Tate mjesečno zarađuje između 30 i 50 milijuna kuna. To su samo procjene.

Ova šema zarade mnoge podsjeća na piramidalnu MLM-like šemu, no zapravo se radi o affiliate programu – dobiješ postotak od prodaje kad dovedeš novog kupca.

Time se koristi mnogi blogeri, Instagram influenseri i recenzenti. Ovaj Tate-virus širi se i Instagramom kroz Reelse, no ne tako snažno kao TikTokom.

Treba vidjeti hoće li takav sadržaj ostati na TikToku ili će neko ipak zaustaviti novi val mizoginog ponašanja. Twitter, Facebook i Instagram su ga zabranili.

Uglavnom, Tate je nanjušio gdje je lova, iskoristio glad za brzom zaradom i hejt prema #metoo pokretu kod dijela muške populacije te izgradio solidno strukturiran posao.