Svijet

Na Twitteru se munjevito širi hashtag ‘krvava trgovina’. Prozivaju kompanije koje posluju u Rusiji: Finansirate metke koji ubijaju ukrajinsku djecu

Na Twiterru se ubrzano širi hashtag #bloodytrade (krvava trgovina), putem kojeg korisnici prozivaju kompanije koje i dalje posluju u Rusiji uprkos njenoj invaziji na Ukrajini i nametnutim sankcijama. 

Ukrajina je na društvenim mrežama pokrenula kampanju pod hashtagom #bloodytrade u kojoj proziva međunarodne kompanije koje i dalje posluju u Rusiji i poziva ih da konačno ,,prestanu finansirati krvavu agresiju na njihovu zemlju."

U objavama koje se šire Twitterom prozivaju Nestle, VW, BMW, Mercedes-Benz, Adidas, Raiffeisen, Danone i druge kompanije.

Proširena lista kompanija koje i dalje posluju u Rusiji uključuje: Accor, Air Products, Asus, Auchan, Reebok, Baker Hughes, BBDO Group, Cargill, Cloudflare, DDB, Decathlon, Koch Industries, Leroy Merlin, LG Electronics, Metro, Oriflame Cosmetics, Pirelli, Subway i Young Living.

Lesia Vasilenko, zastupnica u ukrajinskom parlamentu se također oglasila na Twitteru pozivajući ove kompanije da prestanu finansirati ,,Putinov krvavi rat."

"Svaki euro potrošen u Rusiji finansira kupovinu metaka koji ubijaju ukrajinsku djecu. Svi možemo dati svoj doprinos da zaustavimo krvavu trgovinu", upozorila je Vasilenko u svom apelu.