Britanski niskobudžetni avioprijevoznik easyJet priopćio je da su hakeri provalili u podatke o elektronskoj pošti i putovanjima oko devet miliona putnika te o kreditnim karticama njih više od 2000.
"Nakon što smo uočili incident, postalo je jasno da zbog pandemije covida-19 valja više strahovati da bi se osobni podaci mogli upotrijebiti za internetske prevare", rekao je glavni izvršni direktor Johan Lundgren.
Kompanija je stoga u skladu s preporukom pravobranitelja za zaštitu osobnih podataka (ICO) počela stupati u kontakt s kupcima čiji su podaci o putovanjima 'provaljeni', savjetujući im oprez, "osobito u slučaju neželjene komunikacije", kazao je Lundgren.
"Izvinjavamo se klijentima koji su pogođeni incidentom", dodao je čelnik kompanije.
Čini se da osobni podaci nisu zloupotrebljeni, poručuju iz easyJeta, ne navodeći vremenski okvir hakerskog napada.
Kompanija je saopćila da je istragu napada povjerila vodećim forenzičnim stručnjacima i da je o incidentu obavijestila Nacionalni centar za kibernetičku sigurnost.
Napad bi mogao značiti veliku kaznu za prijevoznika koji je zbog pandemije covida-19 prizemljio većinu letova, a vodi i dugu bitku s osnivačem i najvećim dioničarem, napominje Reuters.
British Airways se 2018. godine našao na udaru hakera koji su ukrali stotine hiljada podataka o kreditnim karticama klijenata. Kompanija još isplaćuje 183,4 miliona funti (225 miliona dolara) kazne koju joj je propisao ICO.