Novi Range Rover Sport se nadovezuje na dizajnerski pravac koji smo vidjeli prošle godine na novom Range Roveru, uz sportskiji izgled spoljašnjosti i zaobljenije linije.
Vizuelne razlike između dva model su uočljive već na prvi pogled, a najprimjetnije su pozadi gde Sport verzija ima konvencionalniji oblik stop svjetala.
Dužina Range Rovera Sport je 4.946 mm, širina 2.209 mm (sa retrovizorima), a visina 1.820 mm, dok je razmak između osovina 2.997 mm. Kupcima će na raspolaganju biti prilično veliki prtljažnik od 647 litara.
Unutrašnjost je jednostavna, minimalistička i konzervativnog izgleda, sa velikim ekranom multimedijalnog sistema koji dominira centralnom konzolom, ali i sa fizičkim komandama klima-uređaja i ventilacije, što je za svaku pohvalu.
Uz pomenuti ekran u obliku tableta tu je i digitalizovana instrument tabla.
Kada je riječ o pogonskim sistemima, kupcima su prije svega na raspolaganju klasični benzinski trolitarski motori sa 6 cilindara, u opcijama sa 360 i 400 konjskih snaga.
Tu su i dva plug-in hibrida, koja u sebi kombinuju elektromotor i takođe 6-cilindarski 3.0 litarski benzinac. Slabiji raspolaže sa ukupno 440, a jači sa 510 KS. Autonomija u vožnji na struju iznosi 113 km prema WLTP mjernom ciklusu.
U ponudi su i "laki" hibridi (bez opcije dopune baterije putem kabla). U osnovi hibridnog sistema je 3.0-litarski 6-cilindraš, a na raspolaganju su varijante sa 250, 300 i 350 "konja".
U vrhu ponude je 4.4 litarski V8, koji proizvodi preko 530 KS. Sve verzije novog Range Rovera Sport koriste isključivo ZF 8-stepeni automatski mjenjač, dok je pogon na sva 4 točka standard.
Proizvođač je za 2024. godinu najavio i potpuno električnu varijantu.