Puni Gas

‘Jedan od samo sedam’: Prodaje se historijski prototip Mitsubishija Lancera Evo VI iz 1999.

Prošlo je dosta vremena otkako je Mitsubishi napravio uvjerljiv model automobila, ali sjećanje na Lancer Evolutione još je svježe u glavama mnogih. Ovaj Evo VI jedan je jedan od samo sedam pretprodukcijskih prototipa automobila proizvedenih početkom 1999. za Japan, a sada se prodaje, piše Autoklub.

Čak dolazi s dodatnim dijelovima koje je Mitsubishi prestao proizvoditi, a malo je reći da mu je historija zanimljiva. Naime, bio je dio grupe prototipa koji nikada nisu bili registrirani. Tada su japanske vlasti dale Mitsubishiju dvije sedmice za testiranje, pod uvjetom da nikada ne budu ponuđeni na tržištu.

Prema popisu, četiri od sedam prototipa su vraćena u Ralliart kako bi postali reli automobili. Jedan od njih je ukraden i nikad više nije viđen, a preostala dva su "prodana prijateljima Mitsubishi Ralliarta pod uvjetom da odmah napuste zemlju i ne taknu japansku cestu s obzirom na njihov ne-registrirani status".

1999. Mitsubishi Lancer EVO VI

Ovaj specifični prototip bio je jedan od dva predviđena za izvoz, a izvorni vlasnik ga je kupio izravno od Mitsubishija UK.

Prvobitno je kupljen 1999. godine sa samo 3540 kilometara na satu, a sada ima oko 135.180 pređenih kilometara, piše Autoklub.

To znači da vlasnik nije imao problema s riskiranjem njegove vrijednosti, a ne bi trebao imati ni novi vlasnik. Unatoč tom velikom broju na satu, što je rijetkost za tako čuveni automobil, iz njegove historije jasno je da se neko o njemu brinuo.

1999. Mitsubishi Lancer EVO VI

2014. godine obnovljena je glava motora, a potom se 2018. vlasnik pobrinuo da se preurede i Brembo kočione čeljusti i pumpa diferencijala. Renovirani su čak i O.Z. trkaći naplatci. Jedina velika mana je hrđa.

Prema oglasu CarAndClassica, postoji hrđa na stražnjem dijelu šasije, na prednjoj ploči i na podu prtljažnika. Međutim, nema razloga za brigu, jer su novi dijelovi već nabavljeni i bit će uključeni u prodaju.

1999. Mitsubishi Lancer EVO VI

Vrijedno je napomenuti, kao što je na popisu, da ovi dijelovi više nisu dostupni od Mitsubishija tako da je njihovo uključivanje jedini način da se ovom remek-djelu uistinu vrati nekadašnja slava.

To uključuje i obnovljeni 4G63T motor i sistem pogona na sva četiri kotača. Jedina modifikacija na vozilu je nadograđeni audio sistem u kabini, a sama unutrašnjost je u besprijekornom stanju.