Evropski parlament je početkom ovog mjeseca izglasao rezoluciju kojom bi se od 2035. godine trebala zabraniti prodaja novih automobila i kombija s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Rezoluciju još moraju potvrditi pojedine države EU, no da to neće ići tako lako pokazuje primjer iz Njemačke.
Njemački ministar finansija Christian Lindner najavio je da Njemačka neće podržati rezoluciju.
"Postoje regije u svijetu u kojima električna mobilnost neće biti moguća još decenijama. Ako se zabrani prodaja benzinaca i dizelaša te tehnologije se više neće razvijati u Evropi što znači da će ostatak svijeta zagađivati više nego što bi trebao. Zato držim da su ti planovi krivi i odlučio sam da Savezna vlada neće podržati tu rezoluciju", rekao je Linder u Berlinu, piše Autoklub.hr.
Linder i njemački ministar prometa Volker Wissing već su ranije izjavljivali da takvu zabranu ne podržavaju. Linder je također protiv poticaja za kupovinu električnih vozila koji u Njemačkoj iznose do 9.000 eura. Smatra da se "državni novac može potrošiti mnogo pametnije".
Budućnost motora s unutrašnjim sagorijevanjem Nijemci vide u kombinaciji sa sintetičkim gorivima koja se umjetno proizvode te su klimatski neutralna. Problem takozvanih E-goriva je taj da za njihovu proizvodnju treba jako puno energije.