Ford je na salonu automobila u Detroitu predstavio novo izdanje legende.
Naravno, u pitanju je ime koje se s ponosom u Fordu spominje od 1964. godine. Mustang se vratio, i to vjerojatno u zadnjem oktanskom izdanju dostupnom s V8 motorom.
Novi Mustang dolazi nakon devet godina, a na papiru ne nosi puno novoga. Dizajn je prepoznatljiv, tipični Tang, a i ponuda motora je ostala ista. Ulaz je 2.3 EcoBoost, a prava priča 5.0 V8, posebno kada dodamo trkaću Dark Horse izvedbu. Hibrid i izvedba s pogonom na sve kotače su navodno u planovima i razvoj je već odmakao. Performanse nisu poznate, ali slabiji bi trebao ići preko 310 KS, a V8 preko 460 KS.
Kupci i dalje biraju između kabrioleta i fastback coupea, ali sada je znak raspoznavanja novo LED dnevno svjetlo s tri "crtice". Naravno, V8 će se sprijeda vizualno razlikovati kako bi pokazao da ispod poklopca ima veliku zvijer.
Performance Pack dolazi uz doplatu, a između ostalog uključuje Brembo kočnice, Torsen LSD diferencijal, pa i adaptivno podvozje. Na popisu su i otvori za hlađenje kočnica, sistem hlađenja ulja, ali i elektronska drift kočnica. Potonja funkcionira kao mehanička kočnica, ali sada njome upravljaju dva elektromotora, sve kako bi se vlasnici lakše naučili driftati.
Interijer je izveden po uzoru na europske rivale. Mnogi vide utjecaj BMW-a, a podaci spominju 12.4-inčni digitalni kokpit te 13.2-inčni zaslon infotainmenta sa SYNC 4 sistemom. Nije retro kao što bi trebalo biti, ali takva je današnja moda.
Prodaja kreće iduće godine, a onda očekujemo i dolazak u Evropu. I još jedna informacija, ovo je ujedno i zadnji Mustang koji će se nuditi s ručnim mjenjačem.