Thomas Schäfer, glavni izvršni direktor Volkswagena, objavio je na svom LinkedIn profilu da VW vraća fizičke tipke umjesto dodirnih kontrola na volanu. Objašnjavajući buduće ciljeve za marku, on je govorio i o lansiranju deset novih EV-a do 2026. godine koji pokrivaju širok spektar segmenata.
Konkretnije, Schäfer je napisao:
“Izoštravamo naš portfolio i dizajn, plus stvaramo novu jednostavnost u upravljanju našim vozilima. Na primjer, vraćamo upravljač s tipkama!” dodajući da "to kupci žele od VW-a".
VW vraća fizičke tipke, ali to nije sve
Kontrole osjetljive na dodir na volanima uvedene su u Golfu 7 2019. prije nego što su se našle u drugim modelima njemačkog proizvođača.
Ovu značajku žestoko su kritizirali recenzenti i vlasnici Volkswagena. To je na kraju prisililo kompaniju da to prizna kao grešku. Dok ekrani osjetljivi na dodir integriraju sve više i više značajki, većina ljudi se slaže da je taktilna povratna informacija važna za određene operacije. To čini dugmad i rotirajuće točkove najboljom opcijom za volane. Oni omogućuju vozaču da drži pogled na cesti.
Pretpostavljamo da će nadolazeći facelift Golfa, koji se očekuje 2023. godine, učiniti ga prvim modelom koji će se vratiti na tradicionalnije tipke na upravljaču. Zajedno s većim infotainment zaslonom osjetljivim na dodir.
Nažalost, čini se da će također jako kritizirani "klizač" osjetljiv na dodir koji se nalazi u nekoliko modela VW Grupe, za kontrolu klime i glasnoće, zadržati svoj položaj na centralnoj konzoli.
VW će također poticati digitalizaciju
Osim novosti o redizajnu volana, Schäfer je potvrdio da će VW lansirati deset novih EV-a širom svijeta do 2026. Pokrivajući “svaki relevantni segment”.
Među njima očekujemo mali i pristupačni ID.2. Drugi već potvrđeni model je dotjerani ID.3 i snažniji hot hatch s oznakom GTX koji dolazi 2023.
Tu je i serijska verzija limuzine ID.Aero, postavljena kao rival Teslinom Modelu 3. Konačno, sigurno je pretpostaviti da će VW lansirati više električnih SUV-ova svih oblika i veličina, uključujući manji model koji će biti ispod ID.4.
VW će također poticati digitalizaciju, ne samo unutar budućih vozila, već i kroz "cijelo iskustvo kupovine". To znači da će sve više i više kupaca imati priliku dovršiti cijeli postupak kupovine vozila putem interneta. Ovo se već događa u Njemačkoj, Francuskoj i Italiji.