Od izbijanja epidemije koronavirusa brojne kompanije su se našle na rubu propasti. Među njima, ipak, nije Netflix, niti drugi kompanije koje se bave streamingom.
Epidemija je spriječila filmske studije da snimaju ostvarenja, ali i publiku da se okuplja u kinima i gleda ih u grupi. U "novu normalnost" prvi su se uklopili streaming servisi - oslobođeni svake konkurencije.
Samo u drugom kvartalu 2020. godine Netflix je dobio 10 miliona novih korisnika, što je rekordan broj, čak i za tako veliku kompaniju. Očekuje se da će u narednom kvartalu dobiti još dva i po miliona.
„Očekujemo da ćemo imati manji rast u drugoj polovini 2020. godine. Dok pokušavamo da se snađemo u ovim nesigurnim vremenima, pažnju smo usmjerili na naše korisnike i na to kako da im pružimo što veći kvalitet usluga i donesemo nove filmove i serije.
Netflix nije jedini globalni streamng servis kojem su se ljudi okrenuli od početka epidemije. Tu su i Amazon Prime, Hulu, Disney+, HBO Max i najnoviji - Peacock.
I zaista, nedavna studija pokazala je da je gledanje videosadržaja putem streaming servisa, od 30. marta do 7. juna, poraslo za čitavih 85 posto u odnosu na prošlu godinu.
Samo u Americi je za to vreme 1,48 milijardi minuta sadržaja bilo streamovano, u odnosu na 799 miliona prošle godine. Najbolje je prošao Amazon Prime čija je gledanost porasla za 106 posto.
Sljedeći je YouTube sa 96 posto, potom Netflix sa 76 posto i Hulu sa 68 posto.
Da se streaming nalazi u centru planova filmadžija, pokazuje i činjenica da Disney planira da sve svoje novitete, napravljene za kino, odmah prebaci na relativno platformu Disney Plus i omogući gledaocima da u njima uživaju.