Iako iza ovog modela stoji njemački gigant, ovo je električni automobil se o automobilu kojem sigurnost nije visoko na listi prioriteta.
Ime mu je JAC E10x. U ponudi je kompanije Sehol. Ona je nastala 2018. godine kao zajednički projekt SEAT-a i JAC Volkswagen Automotive.
Kineski električni auto predstavljen je prošle godine. Sad je stigao u test Latin NCAP-a, prenosi Index.
Iako ovo nije prvi auto s nula osvojenih zvjezdica, pa čak ni prvi električni, Latin NCAP ističe kako je ovo prvi automobil kod kojeg se pogon nije isključio nakon sudara. Bilo da govorimo o frontalnom ili udarcu s boka.
Iako je sistem obavještavao da je ugašen, baterija je i dalje bila uključena. Napajala sve sisteme u vozilu.
Također, tokom procjene rada sistema elektronske kontrole stabilnosti, primijećeno je drastično trošenje guma. Zbog toga je testiranje prekinuto zbog opasnosti od puknuća guma.
Spomenimo i kako ovaj auto ima tek dva zračna jastuka. ESC je opcija, dok se napredniji sistemi pasivne i aktivne sigurnosti uopće ne nude.
JAC E10x je u konačnici ostvario rezultat od 0.00 posto za zaštitu odraslih putnika. Ima 6,34 posto za zaštitu djece putnika te 20,25 posto za zaštitu ranjivijih sudionika u prometu.
Ostvario je 6,98 posto u području sistema asistencije.
"Model je pokazao nestabilnu strukturu i nestabilno područje gdje su stopala putnika sprijeda, i to u frontalnom sudaru sa slabom zaštitom prsnog koša vozača.
To znači visoku vjerovatnost povreda opasnih po život koje pak dovode do nula bodova u frontalnom sudaru za sigurnost odraslih", zaključuje Latin NCAP.