Netflix je najavio da će uskoro početi suzbijanje dijeljenja lozinki kojim 'prijeti' već duže vrijeme.
Gigant striminga, koji je najavio manje pretplatnika od očekivanog za prva tri mjeseca ove godine, pokreće niz inicijativa za povećanje prihoda i zadržavanje pretplatnika, piše Sky News.
Kompanija je isprobala suzbijanje dijeljenja lozinki u nekim državama.
Kompanija je saopćila da će pooštravanje njenih pravila početi u Sjedinjenim Državama i drugim zemljama tokom tekućeg kvartala (od aprila do juna).
U postu na blogu kompanija je također objavila kraj svog poslovanja s DVD-om - što je bila osnova poslovanja prije 25 godina. Posljednji diskovi će biti objavljeni 29. septembra.
Netflix, koji se smatra glavnim liderom u industriji striminga, dodao je 1,75 miliona pretplatnika tokom prvog tromjesečja 2023. Ali povećanje je ispod procjena analitičara od 2,06 miliona novih korisnika.
Ukupan broj pretplatnika sada iznosi 232,5 miliona, što je rast od 4,9% u odnosu na posljednja tri mjeseca 2022. godine.
Prije godinu dana, Netflix je izgubio 200.000 pretplatnika, što je njegov prvi pad broja pretplatnika u više od jedne decenije.
Snizio je svoje cijene u više od 30 zemalja, u nekim slučajevima prepolovivši troškove, i počeo nuditi jeftiniju uslugu pretplate s oglasima.
Već je tražio od kupaca u Kanadi, Novom Zelandu, Portugalu i Španiji da plate dodatnu naknadu ako podijele lozinku sa porodicom ili prijateljima koji žive u drugoj kući, i rekao je da je zadovoljan rezultatima.
U izjavi o rezultatima kompanije stoji: „Sa svakim uvođenjem učimo više i ugradili smo najnovija saznanja za koja mislimo da će dovesti do još boljih rezultata.
„Da bismo implementirali ove promjene, pomjerili smo vrijeme širokog lansiranja s kraja Q1 na Q2.
„Planiramo široko uvođenje probijanja dijeljenja lozinki, uključujući i SAD, u drugom kvartalu.
Zadovoljni smo najnovijim lansiranjem plaćenog dijeljenja, i iako smo mogli uveliko pokrenuti u Q1 (prva tri mjeseca 2023.), pronašli smo prilike za poboljšanje iskustva za članove."
Prednosti novih mjera ubrane su kako je prihod porastao na 8,162 milijarde dolara, kako su analitičari očekivali.
Širom industrije striminga, rast kompanije je usporen kako se konkurencija povećala posljednjih godina.