Muški znak ima hlače, ženski znak je haljina – barem smo tako mislili do nedavno, sve dok kompanija Axosoft iz Arizone nije napravila kampanju koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, pa su u sklopu toga otkrili da se zapravo nikada nije radilo o haljini na ženskom znaku za WC, piše The Mirror.
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut kao ženski znak nikada nije trebao predstavljati haljinu, već plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
"U nauci, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina", rekli su iz kompanije.
Kampanji It was never a dress cilj je potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.