Švedska firma Thule najpoznatija je po svojim krovnim kutijama koje vam omogućavaju da osigurate dodatni prostor za prtljag uz relativno jednostavnu montažu i korištenje. No razvojni odjel kompanije ne spava, ideja smanjenja potrošnje energije/goriva doprijela je i do industrije dodatne opreme za vozila i tako je nastala nova kutija – Arcos. Ta kutija više nije na krovu nego se učvršćuje na kuku, odnosno zadnji nosač na koji se uglavnom spajaju prikolice.
Thule Arcos nudi se u dvije različite verzije s 300 ili 400 litara. Težina kutije je 17 kg za manju verziju. Maksimalna dopuštena masa je 50 kg. Tehničari kompanije Thule proveli su testove u zračnom tunelu kako bi provjerili smanjenje otpora zraka korištenjem stražnjih prtljažnika. Putovali su i više od 5400 kilometara s električnim Volkswagenom ID.4 kako bi potrošnju energije provjerili u praksi. Potrošnja energije poboljšana je za 5% u usporedbi s istim vozilom bez kutije, što bi značilo prijeđenih oko 17 kilometara više u slučaju ovog modela.
Istina je da Arcos, u bilo kojoj od svoje dvije verzije, nudi izdašnu nosivost, više nego dovoljnu da ublaži uobičajene nedostatke koji se javljaju na dugim putovanjima s punim kapacitetom automobila. Oblik kutije također vam omogućuje da postavite predmete značajne dužine (ima širinu od 141 cm), ali prije svega, utovarite ga s velikom lakoćom na idealnoj visini za ovaj zadatak. Maksimalna dopuštena težina je 50 kilograma.
Cijena Arcosa u veličini M od 300 litara iznosi 854 eura, dok za L od 400 litara morate izdvojiti 899 eura. Ovom iznosu treba dodati 359 eura koliko košta platforma za sidrenje prtljažnika.