Jedna od mnogih značajki koje cijenimo na novim, modernim automobilima je takozvani HUD ili head-up zaslon. S HUD-om na vjetrobranskom staklu dobivate projicirane relevantne informacije poput trenutne brzine, ograničenja brzine, upozorenja za mrtvi ugao, gdje skrenuti kada vozite s navigacijom i slično.
Dakle, sve informacije su lako dostupne bez skretanja pogleda s ceste i samim time vožnja je sigurnija. Sada je Toyotin patent uređaj za naočale koji će vam moći pružiti informacije poput ovih. Jedna od posebnih stvari kod Toyotinog patenta za naočale su detalji o tome kako se naočale mogu prilagoditi svjetlu u njihovoj okolini. Toyota vjeruje da tradicionalna rješenja head-up zaslona imaju slabosti, posebno pri jakom Sunčevom svjetlu, kada je teže vidjeti sadržaj koji se projicira. Naočale će to popraviti tako što će regulirati koliko svjetlosti ulazi kroz leću, odnosno kao svojevrsne elektronički podesive sunčane naočale koje prigušuju svjetlost ako postane presvijetla, poput situacija kada vam večernje sunce smeta jer dolazi ravno u lice.
Opremljene zvučnikom, mikrofonom, kamerom i komunikacijom s automobilom, mogućnosti s ovim naočalama trebale bi biti brojne. Na primjer, naočale imaju kamere koje prate pokrete očiju, pa vam naočale stoga mogu pokazati poruke koja nestaju nakon određenog vremena. Primjer bi mogao biti dolazni SMS, koji se pojavi, a zatim nestane nakon pola sekunde nakon što ste ga pogledali.
Ovisno o tome nosi li vozač ili suvozač naočale, sadržaj se može i prilagoditi. Ako ih nosi suvozač, ništa ga ne sprečava da, na primjer, kroz naočale gleda filmove. Dodajmo da Toyota nije jedina koja radi na integraciji ovkavih naočala u svoje automobile jer je, između ostalih, BMW ušao u partnerstvo s Metom za razvoj sličnih.