Streaming servis Netflix povećao je svoje prihode i broj pretplatnika, i to rezultatima koji su nadmašili sva očekivanja analitičara.
Netflix je započeo s "plaćenim dijeljenjem lozinki" u SAD-u, a to mu je donijelo 5.8 miliona novih pretplatnika koji plaćaju uslugu, a iz kompanije poručuju da će se pozabaviti ovim problemom u "gotovo svim zemljama". U izvještaju je navedeno da je bilo malo otkazivanja usluga među korisnicima koji su iznenada ostali bez pristupa profilima svojih prijatelja.
Netflix je odbacio Basic plan u SAD-u, koji je bio najjeftinije rješenje bez reklama po cijeni od 9.99 dolara u SAD-u, odnosno 9.99 eura u Europi. Umjesto toga novi i postojeći korisnici mogu odabrati paket Standard s reklamama koji košta 6.99 dolara, Standard po cijeni od 15.49 i Premium za koji je potrebno izdvojiti 19.99 dolara.
Kompanija je prilično transparentna u tvrdnji da se ne oslanja na oglase za prihod, bar ne zasad. Još uvijek razvija svoj biznis s oglasima i radi na poboljšanjima kako bi ponudila što bolje usluge oglašivačima spremnim na ulaganja.