Magazin

Make up pod maskama: Iz kultne modne kuće savjetuju da se nosi ruž. Pa makar i po kući

Burberry je prije dolaska dizajnera Ricarda Tiscija počeo sloviti za anakronu modnu kuću koja ne odgovara mlađoj publici i ne nudi ništa osim balonera. On je uspio brend opet učiniti relevantnim, a od maja to u domeni linija šminke pokušava i avangardna vizažistica i umjetnica Isamaya Ffrench.

Kako se industrija proizvoda za uljepšavanje nosi s pandemijom i koje nove trendove u make-upu predviđa za ovu sezonu ispričala je u Zoom intervjuu za Vogue.

 

View this post on Instagram

 

From my @burberrybeauty eyeliner tutorial with @anetesalinieka last week... Tune in on weds for my tutorial with @porschepoon ? 5pm

A post shared by Isamaya Ffrench (@isamayaffrench) on

Neke žene će zasigurno izgubiti samopouzdanje što se tiče eksperimentiranja sa šminkom i ona je toga svjesna, ali isto tako smatra da isprobavanje novih stvari ne znači nužno da na sebe nanosite nešto u čemu se osjećate neugodno, baš naprotiv. Pomicanje granica može se napraviti i s bojama i teksturama koje znate da vam odgovaraju, ali ih upotrijebite na neki novi način. Smatra da su za to metalik boje uvijek dobra opcija.

S obzirom da je u većini prilika neophodno nošenje maski, ono na što se većina koncentrira je isticanje očiju, međutim iz Burberryja neumorno rade na novim formulama za usne. Ffrench je ljubiteljica žarkih ruževa i preporučuje da ih se koristi makar i kući. Jednostavni su za nanošenje, imaju sastojke koji su hranjivi za usne, a njihovo korištenje može podići raspoloženje.

No premda potiče ljubitelje make-upa da pronađu radost u boji, Ffrench vjeruje da će se u konačnici trendovi ljepote nakon pandemije više okrenuti njezi kože i da će se fokus staviti na 'čišću' šminku.

Očekuje da će nakratko stati eksperimentiranje u svijetu šminkanja nakon trendova koje su promovirale mlađe generacije, a uključivali su ludi izgled nalik maskama, lookove inspirirane Drag Queensima i naprosto avangardu u svakom smislu. Period je bio uzbudljiv, ali u novim vremenima i to će se sigurno promijeniti.

"Sada očekujem vraćanje jednostavnom, prirodnom i zdravom pristupu koži i izgledu u cjelini", rekla je za Vogue.

Komentirala je i kako joj je raditi za kreativnog direktora Riccarda Tiscija.

"Nevjerovatno je biti pod vodstvom nekoga poput njega i biti uključen u njegovu viziju Burberryja, za koju smatram da je poput super modernizirane verzije onoga što je bila prije."