Appleova zarada u trećem tromjesečju bila je dobra vijest i loša vijest za diva iz Cupertina. Firma Apple je doživjela pad prodaje hardvera iz godine u godinu, ali stvari nisu bile tako loše kako su analitičari očekivali. Štaviše, njegovo poslovanje s uslugama – Appleov najbrže rastući segment – zabilježilo je povećanje od 8% na godišnjem nivou.
Appleove kategorije hardvera nisu imale sjajan kvartal. Prihod od 39,67 milijardi dolara od prodaje iPhonea predstavlja pad od 2% u poređenju s istim kvartalom prošle godine. Prihod od Maca pao je za 7% na 6,84 milijarde dolara, a prihod od iPada pao je za velikih 20% na 5,79 milijardi dolara.
Isporuke tableta bile su sektor s najboljim rezultatima u nedavnom izvještaju Canalysa o tržištu ličnih računara, pavši za samo 7% na 10,8 miliona u posljednjem tromjesečju. Za to je ponajviše zaslužan iPad, koji je dugo bio vodeći u industriji tableta – Appleov pad prodaje na godišnjoj razini rezultat je izlaska najnovijeg iPad Aira u istom kvartalu prošle godine.
Firma je imao veći hardverski uspjeh u kategoriji “Ostali proizvodi”, gdje se nalaze nosivi uređaji kao što su Watch i AirPods. Porastao je za 2% u odnosu na prethodnu godinu, generirajući 8,28 milijardi dolara prihoda.
Najsvjetlija tačka za Apple bio je dio usluga, koji uključuje Apple TV+, Apple Music, Apple Fitness, Apple Arcade, Podcasts, Apple Books, Cloud i App Store, među ostalima. Posao je zabilježio prodaju u vrijednosti od 21,2 milijarde dolara, što predstavlja rast od 8% u odnosu na prethodnu godinu, što je poboljšanje u odnosu na povećanje od 5,5% zabilježeno u istom kvartalu 2022. kompanija očekuje da će rast biti još brži tijekom četvrtog fiskalnog tromjesečja, iako ne daje posebne smjernice za svoje poslovanje za nadolazeće tromjesečje.