Jedan od faktora koji bi trebali biti presudni za veliki povećanje potražnje na tržištu električnih automobila jest njihova cijena. Vozila s električnim motorima i dalje su skuplja u odnosu na automobile s motorima s unutrašnjim izgaranjem, a kada tome dodamo i probleme oko punjenja (manjak infrastrukture i brzina punjenja), jasno je zašto dio vozača kojima su takva vozila zanimljiva i dalje oklijeva te ne žele zamijeniti svog benzinca ili dizelaša s električnim vozilom.
Toga su svjesni i proizvođači automobila koji su već predstavili ili su najavili nove modele s pristupačnijim cijenama, a na potez smanjenja cijena (i to više puta) odlučila se i Tesla, čime su povećali potražnju za svojim vozilima. Prema izvještaju Cox Automotivea koji se, treba naglasiti, odnosi samo na tržište SAD-a, u kojem se uspoređuju prosječne cijene električnih automobila iz augusta 2022. godine i augusta ove godine, navodi se kako je zabilježen značajan pad prosječnih cijena e-vozila od skoro 20 posto.
U augustu 2022. prosječna cijena električnog automobila u SAD-u iznosila je nešto više od 61 hiljadu dolara, da bi prosječna cijena električnih automobila ovog augusta iznosila oko 50 hiljada dolara. Uz federalne i državne poticaje u SAD-u, ta prosječna prodajna cijena mogla bi biti još niža.
Dok su ovo odlične vijesti za sve koji razmišljaju o kupovini električnog automobila i nadaju se kako bi prosječna cijena mogla biti još niža u budućnosti, s takvom situacijom nisu zadovoljni prodajni saloni i dileri automobila. Kako je to objasnio Jonathan Smoke iz Cox Automotivea, za prodajne salone budućnost nije tako svjetla, pri čemu njihov problem nije manjak potražnje, već prijeteće velika ponuda na tržištu zbog koje bi moglo doći do viška zaliha električnih vozila.
No on kaže kako se to očekivane poteškoće tokom rasta nekog tržišta koje bi se s vremenom trebale riješiti, a taj višak zaliha, kao i sve veća konkurencija dobre su vijesti za kupce jer bi trebali bi rezultati jeftinijim automobilima u budućnosti.
Jedan od problema jest što je za veliki rast potražnje za e-vozilima zaslužna Tesla koja ima drukčiji način poslovanja i direktnu prodaju kupcima, dok potražnja za ostalim modelima ipak nije tako velika, objasnili su na stranici Insideevs. U prvih sedam mjeseci ove godine u SAD-u Tesla je prodala 390 hiljada automobila, čime je Muskova kompanija zauzela udio od čak 60 posto, a na dalekom drugom mjestu nalazi se Chevrolet s udjelom od 6 posto. Što se hibridnih vozila tiče, tu je situacija drukčija i njihova je cijena u odnosu na godinu dana ranije porasla za 18 posto.