MG I BYD predvode u ofanzivi kineskih proizvođača koje će teško zaustaviti i najavljeni novi porezi.
Kineski noviteti izgledaju odlično, a tehnološki nimalo ne zaostaju za europskom konkurencijom. Naprotiv, nerijetko nude i više od renomiranih rivala. A dodate li tome i bar 20 posto nižu cijenu, jasno je da se tradicionalnim proizvođačima ne piše dobro.
Pogledamo li službene rezultate, brojevi jasno ukazuju na prisutnost kineskih proizvođača. Primjerice, kineski BYD kao jedan od najvećih proizvođača elektrificiranih vozila u augustu prošle godine prodao je tek 186 automobila. Godinu kasnije mjesečna prodaja se popela na čak 2685 primjeraka, a njegov model Atto 3 prodaje se bolje od BMW-a serije 5 ili Mercedesove E klase.
MG iz ponude SAIC-a je aktualnom prodajom ušao vrlo visoko na listu najprodavanijih. Prodaja je s prošlogodišnjih 5338 primjeraka u augustu skočila na 14.411 primjeraka, a samo ove godine je u Europi prodao 132.785 primjeraka. Primjera radi, MG4 je stigao među 40 najprodavanijih modela u Europi, a MG je imao bolju prodaju od Volva, Suzukija i Minija.
Ogroman rast bilježi i Smart s 3715 prodanih automobila u augustu, dok Geely može biti zadovoljan s Lotusom, ali i modelima Polestara i donekle Lynka.
Fer je reći da nisu u rastu samo kineske marke. Plus bilježi i Tesla s dijelom automobila dovedenih iz Kine, ali i Jeep, Cupra, Renault, pa i luksuzni Lexus.