Par tvrdi da je Teslinoj pomoći na cesti trebalo gotovo pet sati da odvuče automobil do servisa u Edinburghu
Nije nenormalno da pada kiša u Škotskoj. Nenormalno je, međutim, da pada toliko jaka kiša da se pokvari baterija vašeg električnog automobila.
Par iz Edinburgha bio je šokiran nakon što je primio račun od £17,374 za zamjenu baterije na svom Tesla Model Y, nakon što se vozilo nije htjelo upaliti nakon vožnje po jakoj kiši.
Vlasnici su za Edinburgh Live rekli da su otišli od kuće kako bi uživali u večeri u Edinburghu 7. oktobra i da su bez ikakvih problema stigli u restoran, ali kažu da njihov električni automobil nije htio upaliti nakon što su se vratili u vozilo oko 22 sata.
Par tvrdi da je Teslinoj pomoći na cesti trebalo gotovo pet sati da odvuče automobil do servisa u Edinburghu.
Nakon što je automobil pregledan, paru je rečeno da je baterija oštećena “zbog prodora vode”, a zamjena bi koštala £17,374 – više od trećine cijene vozila.
To je unatoč tome što je par poricao da ga je vozio kroz “bilo kakve velike lokve ili nešto slično”, a kamoli da ga je potopio pod vodu.
“Nakon što sam konačno razgovarao s menadžerom, rekao mi je da u bateriji ima vode zbog činjenice da je vrijeme u Škotskoj tako loše. To je bilo sve. Rekli su da to nije nužno moja greška, ali Tesla ne prihvaća garanciju zbog te vrste kvara. Podsjetio me da je u nekim dijelovima Škotske na snazi žuto vremensko upozorenje”, rekao je vlasnik za Edinburgh Live.
Novinska kuća 15. oktobra izvještava da paru još uvijek nije vraćen automobil.
“Da sam znao da će služba za korisnike biti tako loša, nisam siguran da bih kupio automobil. Znaju li oni da smo u Škotskoj? To vrijeme nije neobično za život ovdje".
“Vidim samo da raste broj zahtjeva za odšetu zbog ovakvih problema.”
Izdavačka novinska kuća tvrdi da je kontaktirala Tesla UK i Europe za komentar, ali nije dobila odgovor u vrijeme objavljivanja ovog članka.