Transparentno poslovanje je vrijednost koja živi kompanija Alma Ras, što je potvrdila obraćanjem prema javnosti, na press konferenciji 12. decembra na kojoj je prezentovala rezultate poslovanja u 2023. godini i planove za narednu.
Na press konferenciji medijima se obratio Rasim Memagić, generalni direktor i predsjednik Uprave s riječima:
"Proširili smo poslovanje s dugogodišnjim B2B kupcima za koje sada razvijamo nove artikle, koristeći inovativne materijale koji nadmašuju očekivanja konzumenata. Naše strategije su usklađene s dinamičnim izazovima industrije, a naše iskustvo i znanje obezbjedilo nam je uspješno pozicioniranje brenda i na ciljanim stranim tržištima. Uspješni finansijski pokazatelji rezultat su unaprjeđenja na svim nivoima poslovanja”.
Istakli su da se ponose i svojim visokostručnim uposlenicima koji su lojalni i posvećeni ovoj kompaniji.
Značajna ulaganja preko 15 miliona u posljednje tri godine
Unatoč izazovima kao što su inflacija i globalna nestabilnost, Alma Ras je održala nivo svojih prihoda kao prethodne godine. Kompanija je snažno iskazala svoju posvećenost stalnom unaprjeđenju poslovanja i kroz značajna ulaganja u nove mašine, opremu i ambijent za uposlenike. Ova ulaganja u posljedne tri godine su iznosila više od 15 miliona, a samo investicija u edukacije u posljednjoj godini iznosila je 178.600 KM.
Alma Ras postigla je značajan uspjeh u osiguravanju rasta plata od 10 posto. Kompanija prati svoje strateške ciljeve razvijanjem ljudskih resursa, novih odjela, te jačanjem postojećih.
Alma Ras brendovi: Kvalitet bez kompromisa
Učešće vlastitih Alma Ras brendova u ukupnoj prodaji kompanije svake godine raste, a ove godine učešće iznosi 21,1 posto. Impresivni rast zabilježila je online prodaja i to za 58 posto u odnosu na prethodnu godinu. Svi ovi rezultati potvrda su visokih standarda i kvalitete kao temelja koje je Alma Ras postavila i koje nadograđuje kontinuirano, što kupci prepoznaju i nagrađuju kupovinama, riječi su Asmira Numanovića, direktora prodaje i člana Uprave kompanije Alma Ras. Koliko kompanija Alma Ras brine o svojim kupcima govori podatak da je ove godine putem programa lojalnosti nagradila preko 600.000 KM.
Ove godine širili su mrežu svojih poslovnica u Sloveniji, Crnoj Gori, a posebno izdvajaju renovirani outlet u skladu sa svjetskim standardima, koji je preinačen u Factory store u Olovu, s kompletnom ponudom.
Valicon istraživanja potvrdila lidersku poziciju i prvi izbor pri kupovini
Ponosni su nosioci titule brend lidera na bh. tržištu, a potvrdu su dobili i ove godine kroz istraživanje Valicon, renomirane agencije za marketing i istraživanje. Kvalitet im je imperativna vrijednost, a svaki proizvod zadovoljava visoke standarde udobnosti i estetskih zahtjeva. Koliko su sigurni u sve što navode pokrenuli su kampanju na slovenačkom tržištu, gdje kupcima omogućavaju povrat pidžame ukoliko navedeni parametri ne udovolje njihovim zahtjevima.
“Mi spajamo iskrenom emocijom I iskustvom koje se dugo pamti. Zato želimo da svaki dodir sa našom kompanijom bude dodir koji volite. Naši proizvodi nisu samo rezultat stručnosti i posvećenosti, već su plod ruku vrijednih žena širom BiH. Stoga smo najviše ponosni na kampanju “S ljubavlju za vas sašila”, gdje predstavljamo naše šivačice i dijelimo njihove priče” riječi su Nermine Kadrić, marketing menadžerice.
Od inspirativnih priča koje su ilustracija društveno odgovornog poslovanja i ulaganja u zajednicu izdvojila se i podrška mladom karatisti Anesu Bostandžiću, sinu Alme Bostandžić, uposlenice ove kompanije, zatim podrška NK Stupčanica, te podrška eko projektima već treću godinu zaredom. U okviru projekta pametno upravljanje otpadom materijala, ostvarili saradnju sa zanatskim obrtom Mak, koji njeguje ljubav prema ručnoj izradi.
Kao potvrda kvaliteti na kojoj ova kompanija gradi svoj identitet već punih 25 godina tu su mnogobrojni certifikati, a ove godine urađena je i recertifikacija GOTS-a koji reflektuje opredjeljenost održivom poslovanju.
Alma Ras u 2024. godini planira zadržati lidersku poziciju, te i dalje težiti izvrsnosti. Svoj uspjeh vidi u dualnom obrazovanju, ESG strategiji, ulaganju u ljudske resurse, te efikasnom korištenju materijalnih potencijala.