Španska modna kompanija Mango planira da otvori 500 novih prodavnica do 2026. godine.
Nove prodavnice su planirane na ključnim tržištima kao što su Sjedinjene Države, Kanada, Francuska, Italija, Ujedinjeno Kraljevstvo i Indija i u svojoj matičnoj zemlji, saopćila je kompanija u srijedu, predviđajući skok prodaje u ovoj godini.
Suparnik španskog Inditeksa, vlasnika Zare, saopčio je da će ovu godinu zatvoriti sa prihodima koji su povećani za 12 odsto u odnosu na 2022. godinu, na preko tri milijarde eura, uz podršku ulaska brenda Mango po prvi put u američke savezne države Texas, Georgiju i Californiju.
Proširenje poslovanja, u okviru trogodišnjeg strateškog plana koji će biti predstavljen u martu, slijedi nakon njegovog povratka u Sjedinjene Države, poslije dva neuspjela pokušaja, gdje planira da udvostruči broj prodavnica na 40 do sljedeće godine.
Mango je ove godine otvorio 130 novih prodavnica i renovirao još 80, a sada ima oko 2.700 prodajnih mjesta na ukupno 115 tržišta.
Pored toga, porodična kompanija je saopštila da će imenovati još četiri nezavisna člana u svoj odbor direktora, uključujući Marka Puiga, predsjednika španske kozmetičke grupe Puig, vlasnika brendova kao što su Carolina Herrera, Paco Rabane i Charlotte Tilburi. Puig, čija kompanija razmatra inicijalnu javnu ponudu, ne preuzima udio u Mangu, koji je prije 40 godina u Barceloni osnovao Isak Andić, koji je trenutno neizvršni predsjednik.
Mango će od marta proširiti svoj upravni odbor na devet članova kako bi ojačao svoje korporativno upravljanje, navodi se u saopćenju.
Ostali novi članovi odbora su profesor IESE Business School Jordi Canals, AZ Capital partner Horhe Lucaia i Jordi Constans, direktor različitih domaćih i međunarodnih kompanija. Takođe, Mango je objavio da je njegov izvršni direktor Toni Ruiz postao akcionar nakon što je kupio pet odsto udela u kompaniji.