FRANCUSKI HIBRID

Peugeot 408: Magnet za poglede sa štedljivim i vrlo snažnim pogonom

Peugeot 408 je jedan od najzanimljivijih i najatraktivnijih automobila koji su na tržište stigli 2023. godine

Peugeot 408 je jedan od najzanimljivijih i najatraktivnijih automobila koji su na tržište stigli 2023. godine. Već ranije smo isprobali njegovu benzinsku verziju sa 130 KS, a sada je na red stigao i najprestižnija izvedba u ponudi, snažni plug-in hibrid sa 225 KS i najbogatijim GT paketom opreme.

Unutrašnji dizajn dobro je poznat iz drugih novih modela Peugeota. Mnogo toga je preuzeto iz 308 kao i i-Cockpit (mali volan, instrumenti iznad njega) koji izgleda izuzetno moderno. Posebno atraktivno izgledaju instrumenti ispred vozača. Digitalni su, imaju 3D efekt, obilje funkcija i moguće ih je prilagođavati. I centralni dio s još dva zaslona vrlo je atraktivno, moderno i praktično rješenje. Pored klasičnog dodirno zaslona tu je i jedan ispod njega koji služi za postavljanje virtualnih prilagodljivih tipki koje će vam olakšati rukovanje nekim funkcijama ovog auta.

Pogon testnog automobila je sam vrh ponude 408. Riječ je o dobro poznatom plug-in hibridnom sistemu koji se ugrađuje i u druge Peugeota kao i u Citroëne i Opele. Sastoji se od potentnog 1,6-litrenog četverocilindričnog benzinca koji ima 180 KS i dodatnog električnog motora od 110 KS što rezultira ukupnom maksimalnom snagom od 225 KS. To je poprilična snaga za ovaj automobil, što potvrđuju i sirove brojke: 7,8 sekundi do 100 km/h i 232 km/h maksimalne brzine. Pogon savršeno pristaje 408-ici, mnogo bolje od osnovnog benzinca sa 130 KS kojeg smo ranije vozili. S njim ovaj automobil, "ide" onako kako i izgleda, piše 24sata

S potpuno punom baterijom moguće je prevaliti oko do oko 60 kilometara u gradu ili do oko 45 km u kombiniranoj vožnji. Kada se baterija istroši automobil funkcionira kao klasični hibrid te je i dalje vrlo štedljiv.

Testirani 408 je ukupno gledano odličan automobil, no cijena od 55 hiljada eura je poprilična. Da, 408 je prostran, snažan i vrlo štedljiv automobil koji izgleda izuzetno prestižno, no nemojmo zaboraviti da još uvijek nominalno pripada u kompaktnu klasu.