Ono što mnogi vide: Audi A4 . Šta je zapravo: Audi RS 5 (2024). Čekaj, kako je to moguće? A5 je ranije bio hečbek ili kupe ili kabriolet . Zapravo, Audi djelimično preimenuje svoju paletu modela, jer će se u budućnosti parni brojevi odnositi samo na električne automobile, a neparni na motore s unutarnjim sagorijevanjem. Kako će se tačno promjene odraziti na cijenu, ostaje da se vidi. Trenutni model, Audi RS 4, počinje od 87.500 eura.
To je u skladu sa Audijevim planovima da nastavi da se takmiči sa BMW-om i Mercedesom sa šestocilindričnim motorom – za razliku od slabijeg S5 , koji verovatno ima četvorocilindarski i električnu podršku. S obzirom na malu zelenu naljepnicu PHEV na stražnjem staklu, to bi se moglo učiniti uz pomoć električne energije i bilo bi dobro za više od 500 KS (368 kW). Pogon na sva četiri točka quattro je stvar časti. Budući da se komercijalno dostupan A5 buduće generacije B10 ne očekuje do 2024. godine, najmoćnija faza proširenja, Audi RS 5, vjerovatno će morati još neko vrijeme pričekati.
Ono što već možemo vidjeti iz prototipa Audija RS 5: Rešetka s jednim okvirom je ravnija i šira od svog prethodnika, zbog čega cijeli prednji dio izgleda dinamičniji i manje glomazan. Pozadi se nalazi neprekidna svjetlosna traka u stilu Audija Q4 e-tron. Zanimljivo je i ono što se dešava iza prozora u unutrašnjosti: kontrolna tabla djeluje modernizovano i uredno zahvaljujući velikom infotainment ekranu. Prikaz instrumenta je također prisutniji, što je uglavnom zbog nedostatka slota u koji je oduvijek bio ugrađen. Od Q4 e-trona već znamo i volan, koji je spljošten dolje i gore, kao i komande mjenjača, koje zamjenjuju klasičnu automatsku ručicu mjenjača.