Rafale je prvi Renault koji je u potpunosti dizajniran u novom dizajnerskom jeziku marke.
Renault Rafale (2024) nije SUV kupe veličine Australije, ali je u rangu sa Espaceom. Ovo su cijene i tehnički podaci potpuno hibridnih motora.
Renault Rafale nije Australac koji se brzo kreće, već takozvani SUV kupe veličine potpuno novog Espacea. Novac u D segmentu, nazvan po trkačkom avionu Renault C460, koji je 1934. godine preimenovan u Rafale, proslavit će svoje lansiranje na tržište u proljeće 2024. Cijena počinje od 43.800 eura, kako je Renault najavio početkom marta 2024.
Kao i njegova braća Austral i Espace, 1.653 kg Renault Rafale (2024) također je baziran na CMF-CD platformi. Kao i Espace, Rafale dolazi na tržište sa pogonom E-Tech Full Hybrid 200 od 200 KS (146 kW). Sastoji se od 1,2 l trocilindričnog turbobenzinca sa 130 KS (96 kW) i obrtnog momenta od 205 Nm kao i dva elektromotora. Glavni motor električnog pogona ima snagu od 50 kW (70 KS) i mobilizira 205 Nm. Napaja ga litijum-jonska baterija kapaciteta 2,0 kWh i napona 400 V. Sekundarni elektromotor sa 18 kW (25 KS) i obrtnim momentom od 50 Nm djeluje kao starter generator i osigurava promjenu stupnjeva prijenosa bez kvačila. E-Tech 4x4 će uslijediti kasnije sa 300 KS (220 kW), u kojem dodatni elektromotor na zadnjoj osovini direktno pokreće točkove i čini Renault Rafale (2024) vozilom sa pogonom na sve točkove.
Kao prvo serijsko vozilo marke, 4,71 m dug, 1,86 m širok i 1,61 m visok Renault Rafale (2024) dizajniran je holistički prema novom Renaultovom dizajnerskom jeziku. Daleko vanbrodska i skulpturalno dizajnirana zadnja svjetla izazivaju oduševljenje. Upečatljivi elementi za zaštitu od udara svuda okolo, visok razmak od tla i 20-inčni točkovi naglašavaju robustan izgled.