Budući da su frizerski saloni bili dugo zatvoreni, dotjerivanje muškaraca bilo je u slobodnom padu od početka proljetnog zatvaranja. Šišanje po principu 'sam svoj majstor' nije za sve bilo baš uspješno. Ipak, jedna je holivudska zvijezda dokazala da čak i u globalnoj pandemiji loša frizura ne dolazi u obzir, piše Guardian.
George Clooney, 59-godišnji glumac i aktivist za ljudska prava, priznao je da se kod kuće uspješno sam šiša pomoću uređaja nazvanog Flowbee.
"Moja kosa je stvarno poput slame, tako da je lako", rekao je za CBS Sunday Morning.
Prema Clooneyju, koji ja dva puta ponio titulu najseksi muškarca na svijetu, izum od 139,95 dolara toliko je pouzdan da ga koristi već više od 22 godine, a ne samo tokom pandemijske 2020.
"Moje šišanje traje doslovno dvije minute", rekao je, dodajući da su mu njegova brzina i učinkovitost osigurali dovoljno slobodnog vremena da oboji garažna vrata, očisti podove i opere veći dio rublja svoje porodice u njihovom domu u Los Angelesu tokom zatvaranja.
Flowbee je bio ključni proizvod info-komercijalnog procvata 1980-ih u SAD-u. Dizajnirao ga je 1988. godine Rick Hunts, stolar iz San Diega, koji je na ideju za ovakav proizvod došao nakon što je industrijskim usisavačem isisao piljevinu iz svoje kose. Hunts je u početku pravio i prodavao uređaje iz svoje garaže. No, demonstracije uživo na lokalnom sajmu osigurale su mu uspjeh, a globalna slava stigla je nakon kasnovečernjih emisija u kojima je demonstrirao moć svojeg uređaja. Do 2010. više od 2 miliona Amerikanaca kupilo je barem jedan primjerak.
Flowbee je zapravo šišač s različitim dužinama „odstojnika“ i usisnom cijevi, a njegova je dugovječnost legendarna. Flowbee se pojavio i u kultnim sitcomima iz 90-ih Party of Five i Home Improvement, a bio je jedan od mnogih proizvoda koje su parodirali u filmu Wayne's World, gdje je nazvan "suck cut". Slavi ovog proizvoda pomaže i to što je previše smiješan da biste ga tako lako zaboravili.
Googleove pretrage za Flowbee odletjele su u nebo nakon Clooneyjevog priznanja da ga koristi, a sama web stranica srušila se od silnih posjeta. Iako će Clooneyeva podrška zasigurno doprinijeti imidžu proizvoda i donijeti mu još pokojeg slavnog obožavatelja, Clooneyev efekt zapravo nije jedini zaslužan za uspjeh ovog proizvoda u pandemiji.
Već sredinom marta Flowbee je rasprodan na Walmartovoj web stranici i na Amazonu. Nije dostupan u Velikoj Britaniji, a prema časopisu Fortune, Amazon kaže da ne zna kada će se artikl vratiti na zalihe. Velika Britanija svjedočila je sličnoj priči kada je u aprilu John Lewis doživio porast potražnje za makazama za 200 posto, a alati za njegu Philipsa i Remingtona bili su rasprodani. Svi su ti proizvodi sada ponovno dostupni, no Flowbee još uvijek nije. Hunts, koji proizvod sam reklamira na svojoj web stranici, nije bio dostupan za komentar.
Kako George Clooney barata Flowbeejam, pogledajte na 6:36 videa: