Red Dot Award jedno je od najvećih svjetskih takmičenja u dizajnu a nagrada se dijeli na tri različite discipline - dizajn proizvoda, dizajn marke i komunikacije te koncept dizajna - kako bi se bolje ocijenila raznovrsnost u području dizajna.
Hyundai je osvojio "crvenu tačku" za svoj Santa Fe, novu generaciju SUV-a srednje veličine, prenosi Index.
Automobil ima kutijasti oblik i karakterističnu siluetu koja proizlazi iz dugog međuosovinskog razmaka i širokih vrata gepeka. Prednji dio vozila sugeriše moć svojom visokom haubom, prednjim svjetlima u obliku slova H i oštrim branicima.
Elementi dizajna u obliku slova H reinterpretiraju Hyundaijev amblem.
Produženi međuosovinski razmak uključuje odvažnu liniju krova, snažan volumen oko branika, oštro definisane lukove točkova, skraćeni prednji prevjes i točkove od 21 inča. Zadnji kraj je uravnotežen i pojednostavljen sa zadnjim svjetlima u obliku slova H.
"Ovo priznanje služi kao potvrda izvanredne predanosti koju je pokazao naš tim dizajnera vizionara, koji su ulili strast i predanost u ovaj projekt, uz naše inženjere u R&D centru. Ističe izuzetnu konkurentnost Hyundaijevog dizajnerskog identiteta na globalnom tržištu", rekao je SangYup Lee, izvršni potpredsjednik i voditelj Hyundai i Genesis Global Designa.
Međutim, ovo nije jedina nagrada za Hyundai. Dobili su je i u kategoriji dizajn proizvoda: oprema za aktivnosti na otvorenom i kampiranje za svoj Multi-Lantern. Ovaj svestrani proizvod kombinira dvije osobine kako bi zadovoljio različite potrebe korisnika.
Funkcioniše kao prijenosna baterijska svjetiljka za aktivnosti na otvorenom, a takođe se može transformisati u svjetlo tople boje kada se koristi s prozirnim raspršivačem svjetla.