Kao što je kamperima itekako poznato, vanjske sile najčešće u formi vjetra mogu uzrokovati neželjeno bočno gibanje prikolice i u ekstremnom obliku dovesti do nekontroliranog vrludanja, pa i saobraćajne nesreće. Jednom kada prikolica podivlja i svojeglavo se počne gibati lijevo-desno vrlo je teško ponovno uspostaviti kontrolu, međutim ono što možete napraviti je odraditi domaću zadaću i prije putovanja proučiti upute za pravilan utovar tereta.
Da, postoje prigušivači vrludanja koji se mogu ugraditi s ciljem da ublaže utjecaj razlike u masama dvaju vozila stvarajući dojam kontinuiranosti, odnosno privid jednog vozila bez spojne tačke. Međutim, niti jedan proizvod ne može to ublažiti do razine na kojoj bočne sile nemaju nikakvog utjecaja na vožnju. Postoje i vučne kuke koje tačku obrtanja pomiču s uobičajenog mjesta iza stražnjeg branika vozila na mjesto njegove stražnje osovine, smanjujući rizik za gubitkom kontrole nad prikolicom. To je u redu, no stavimo prije svega fokus na edukaciju vozača tako da se vrludanje ili krivudanje prikolice uopće ne pojavi na prvom mjestu i kako bi se u praksi izbjegla situacija sa snimke.
Iako će onima koji često prevoze teret prikolicom ova lekcija možda zvučati smiješno jer su s njome itekako dobro upoznati, brojne nesreće pokazuju da veliki broj vozača uopće ne razmišlja o jednoj vrlo jednostavnoj stvari koja se u autoškoli nažalost ne uči – raspodjeli mase unutar same prikolice. Drugim riječima, prije vuče prikolice potrebno je postaviti sebi pitanje kako je pravilno utovariti. Kratak odgovor na to pitanje je veći dio mase staviti ispred osovine prikolice, a manji iza. Naravno, pritom ne pretjerati jer se u protivnom podiže prednji dio automobila što pak rezultira slabijim mogućnostima kočenja i skretanja u slučaju opasnosti. Prema tome, preporučuje se omjer od 60 naprema 40 u korist prednjeg dijela prikolice. No, da vam taj podatak ostane zauvijek u glavi pomoći će ova briljantna demonstracija (video ispod teksta), koja pokazuje utjecaj različite raspodjele mase na ponašanje prikolice u slučaju djelovanja jake bočne sile poput naleta vjetra, te ukazuje na bitnu razliku nalazi li se veći dio tereta u prednjem ili pak stražnjem dijelu prikolice.