Lancia je zvanično predstavila potpuno novi Ypsilon na italijanskom tržištu, dva mjeseca nakon debija ograničene serije Cassina.
"Laki" hibrid košta od 24.900 eura, dok električni model počinje od 34.900 eura. Cijene su bez uračunatih subvencija.
Ponuda uključuje tri paketa opreme – standardni Ypsilon, viši LX i vodeći Edizione Cassinam prenosi b92.
Cassina je sada široko dostupan, za razliku od specijala dostupnog prilikom lansiranja, čija je produkcija bila ograničena na 1906 jedinica.
LX verzija označava povratak oznake koju je Lancia prvi put koristila 1966. za svoje modele visokih specifikacija.
Vizuelno, hibridne verzije se razlikuju po četiri dodatna otvora za vazduh na prednjem braniku, koji su na električnoj varijanti modela Ypsilon prekriveni.
Druga razlika je diskretna izduvna cijev na zadnjem difuzoru, koja označava prisustvo motora sa unutrašnjim sagorevanjem.
Na novim fotografijama takođe možemo da vidimo drugačiji set 17-inčnih aluminijumskih felni sa četiri dupla kraka i tamnom završnom obradom.
Paleta boja uključuje šest nijansi spoljašnjosti – Grigio Granito, Nero Ardesia, Bianco Marmo, Blu Lancia, Verde Giada i Oro – sve inspirisane italijanskim materijalima.
Novi Ypsilon je takođe dostupan sa dvobojnim eksterijerom, sa crnim krovom, stubovima i spoljnim retrovizorima.
U unutrašnjosti, bazični Ypsilon koristi reciklirane materijale, koji kombinuju zelenu boju sa crnom na presvlakama i detalje od brušene bronze.
Standardna oprema uključuje Android Auto/Apple CarPlay funkcije, parking senzore i osnovni paket elektronskih sistema pomoći vozaču.
Luksuznija LX oprema ima antracit sivu kabinu sa sjedištima od somota boje hrđe.
Dezen "prepletenog tkanja" na sejdištima je kombinovan sa recikliranim tkaninama i novim materijalom pod nazivom Marm/More napravljenim od mermerne prašine.
Oprema je izdašnija, uz dodatke kao što su podloga za bežično punjenje smartfona, prednje i zadnje kamere, prilagodljivi tempomat i birač režima vožnje.
Konačno, vodeći model Edizione Cassina ima unutrašnjost Blu Lancia sa presvlakama sjedišta od somota.
Također, sadrži dva ekrana od 10,25 inča, zajedno sa dvije kamere od 180 stepeni, i puni paket sistema pomoći vozaču koji mu daje autonomne mogućnosti u vožnji nivoa 2.
Laki hibridni pogonski sklop se sastoji od 1.2-litarskog benzinskog motora sa turbo punjenjem koji proizvodi 101 KS (74 kW), 48-voltne baterije i malog električnog motora smještenog u šestostepeni e-DCT automatski menjač.
Ovaj Ypsilon 0-100 km/h ubrzava za 9,3 sekunde i ima maksimalnu brzinu od 190 km/h.
U isto vrijeme, emisija CO2 je ograničena na 103-104 g/km u kombinovanom WLTP ciklusu, uglavnom zahvaljujući njegovoj sposobnosti da vozi samo na električnu energiju u određenim vremenskim intervalima u urbanim sredinama.
Potpuno električni Ypsilon je snažniji od SUS hibrida modela i proizvodi 156 KS (115 kW).
Baterija kapaciteta 51 kWh nudi WLTP domet do 403 km. Lancia je takođe potvrdila da će vodeći potpuno električni model Ypsilon HF stići 2025. godine sa 240 KS (177 kW) i sportski podešenim ogibljenjem.
Knjige narudžbina za Lancia Ypsilon su već otvorene u Italiji. Cijena za laku hibridnu verziju počinje od 24.900 evra.
Kataloška cijena za električni Ypsilon startuje od 34.900 eura, ali pada na 31.900 eura uz državne podsticaje, ili čak na 29.900 eura, ako kupac reciklira starije vozilo (do Euro 4 standarda). Isporuke novog modela u Italiji počeće početkom juna.