Xiaomi SU7 je možda prodajni hit u Kini, ali brojni vlasnici su iskusili probleme ubrzo nakon što su preuzeli ova EV.
Tako je prošle sedmice vlasnik plavog SU7 ostao na cjedilu nakon samo 39 km. Kada se potražio pomoć od prodavca, ovaj mu je rekao da će automobil morati da se vrati u fabriku na analizu da se vidi da li može da se popravi.
Vlasnik automobila, za kojeg se navodi da se preziva Ven, preuzeo je električnu limuzinu 4. maja iz centra za distribuciju kompanije Xiaomi u provinciji Fuđijan, da bi se auto pokvario već sljedećeg dana dok se vozio autoputem.
Vozilo se iznenada zaustavilo, primoravajući vlasnika da ga parkira uz zaštitnu ogradu.
Neposredno prije kvara, poruka na digitalnoj instrument tabli SU7 davala je upozorenje da će automobil da se "ugasi", sugerišući vozaču da stane i kontaktira online servisni centar kompanije.
Zatim se pojavila druga poruka, u kojoj se navodi da je pogonski sistem neispravan.
Ostavši parkiran u zaustavnoj traci autoputa, Ven je morao da pozove šlep službu da preveze automobil u centar za isporuku.
Prema izvorima iz Kine, dilerski centar nije mogao da ustanovi u čemu je problem i obavijestio je vlasnika da mora da pošalje vozilo nazad u fabriku kako bi saznali šta nije u redu.
Vlasnik, međutim, ne želi da se auto popravi. Umjesto toga, on je zatražio potpuno novi SU7.
Međutim, u kompaniji kažu da je to nemoguće jer svi primjerci koji se trenutno sklapaju već imaju svoje vlasnike. To znači da bi nesretni vlasnik morao da izvrši novu narudžbu.
Xiaomi navodno sarađuje sa vlasnikom kako bi dogovorio pun povrat novca za neispravno vozilo i nadoknadio sve nastale troškove, piše Carscoops.
Procjenjuje se da je Xiaomi proizveo nešto više od 10.000 primjeraka SU7 od lansiranja vozila prije nekoliko mjeseci.
Više vlasnika je prijavilio različite probleme sa automobilom, kao što su nedostaci sa farbom, dok su neki izrazili sumnju u efikasnost sistema kontrole proklizavanja.
Xiaomi primio 90.000 prednarudžbina za 24 sata, kupci će čekati mesecima na automobile
Nedavno je Xiaomi bio primoran da prizna da sistem automatskog kočenja u nuždi (AEB) prestaje da funkcioniše iznad 135 km/h i da će ostati neaktivan dok se ne izvrši softversko online ažuriranje.