Bentley je objavio prve slike Continental GT sljedeće generacije, koji će imati skoro 800 KS iz novog hibridnog pogona, što ga čini najmoćnijim automobilom ove kompanije do sada.
Teška revizija današnjeg automobila treće generacije, to je prvi Bentley koji koristi novu postavu ultraperformansnog hibrida, koja uparuje poboljšani 4,0-litarski V8 s jednim električnim motorom za koji se očekuje da će biti integriran u mjenjač. Ova dva kombinuju da šalju do 771 KS i 738 lb ft na sva četiri točka, što ga čini snažnijim od W12 ugrađenog u izuzetno ekskluzivni Batur.
Rezultat će skoro sigurno biti 0-100 km/h brže od 3,6 sekundi koje je tvrdio stari Continental GT Speed od 650 KS, iako Bentley tek treba da objavi bilo kakve detaljne podatke o performansama.
Pored ogromne snage, plug-in hibrid (PHEV) postava službeno pruža 50 milja vožnje samo na električni pogon između punjenja, doprinoseći emisiji CO2 manjoj od 50 g/km. To bi ga svrstalo u poreski pojas od 8% za finansijsku godinu 2024-25.
Bentley tek treba da iznese detalje o implikacijama na težinu nove elektrificirane unutrašnjosti automobila, ali odlazeći V8 GT Speed pregazio je Autocar-ovu vagu na 2279 kg.
U pokušaju da očuva svoj dinamični karakter, nova četvrta generacija automobila dobija nove amortizere sa dva ventila, pored izmijenjenih aktivnih stabilizatora, plus revidirani vektorski obrtni moment i sistem upravljanja na sva četiri točka.