ISTRAŽIVANJE POKAZALO

I Amerikanci će sve manje kupovati električne automobile

električna vozila

Novo istraživanje je pokazalo da je manje vjerojatno da će američki vozači 2024. razmišljati o kupovini električnog vozila nego 2023. godine, uprkos tome što je izbor električnih automobila veći nego ikada.

Renomirani J.D. Power anketirao je više od 8000 vozača između januara i aprila za svoj godišnji izvještaj o razmatranju električnih vozila i saznao da je broj ljudi koji kažu da će "vrlo vjerojatno" razmotriti kupovinu električnog vozila iznosio 24 posto, što je mali pad s 26 posto prošle godine. Pao je i broj onih koji su izjavili da je "generalno vjerojatno" da će ga kupiti, sa 61 posto na 58 posto.

Generacija Y (oni rođeni između ranih 1980-ih i sredine 1990-ih) dobna je grupa koja će najvjerojatnije kupiti novo električno vozilo s 32 posto, ali taj je broj pao za 5 postotnih bodova, a i oni i mlađa generacija Z (sredina 1990-ih do ranih 2010-ih) priznaju da ih odbija visoka cijena električnih automobila u usporedbi s konvencionalnim ekvivalentima s motorima na unutrašnje sagorijevanje.

Kod svih anketiranih najveća briga oko električnih automobila je loša infrastruktura za punjenje. Iako je sada u SAD-u dostupno više punionica nego prije godinu dana, broj ljudi koji tvrde da bi ih zabrinutost oko mogućnosti punjenja odgovorila od kupovine električnog vozila porastao je za 3 posto, na čak 52 posto.

Drugi razlozi koji odbijaju kupce od električnih vozila su doseg, vrijeme punjenja i nedostatak mogućnosti punjenja električnog automobila kod kuće ili na poslu.

Analitičari J.D. Powera tvrde da su visoke kamatne stope, općenito niske cijene goriva, "nedostatak razumijevanja dostupnih poticaja" i manji rast broja novih dostupnih modela u usporedbi s prethodnim godinama bile prepreke usvajanju električnih vozila.

Studija je također otkrila da je broj vozača koji svaki dan voze relativno velike udaljenosti (46-60 minuta vožnje) i koji žele kupiti električno vozilo pao za ogromnih 13 postotnih bodova na samo 24 posto. Također je otkriveno da domaćinstva koja traže dodatni automobil imaju mnogo veću vjerojatnost da će razmotriti električni auto od onih koji traže "prvi auto u kući" (68 naspram 47 posto).