povratak

VW GTI Clubsport se vraća kako bi obilježio 50. godišnjicu Golfa

Volkswagen je otkrio novu Clubsport verziju Golfa GTI sa vrhunskom gusjenicama kako bi se poklopila s 50. rođendanom hečbeka.

Novi GTI Clubsport ima značajnu prednost u snazi ​​u odnosu na standardni GTI, sa 296 KS iz njegovog 2,0-litarskog četvorocilindričnog turbopunjača, i među najmoćnijim je automobilima s prednjim pogonom na tržištu, nadmašujući Ford Focus ST i gotovo jednak rezervama strašne Honde Civic Type R.

Ažurirani model stiže u Veliku Britaniju kasnije ove godine, po cijeni od oko 42.000 funti, a otkriven je na utrci Nürburgring 24 sata u Njemačkoj, pri čemu je trkačka staza odigrala značajnu ulogu u razvoju prilagođenog pogonskog sklopa i šasije.

Pored povećanja snage od 34 KS, podešeni motor EA888 povećava izlazni obrtni moment Clubsporta sa 273 lb ft u standardnom automobilu na 295 lb ft, što pomaže da se isporuči 0-62mph vrijeme od 5,6 sekundi – samo 0,2 sekunde manje od Hondinog rivala.

Maksimalna brzina ostaje elektronski ograničena na 155mph kao standard, ali opcioni Race paket povećava tu brzinu na 166mph.

Ne postoji opcija ručnog mjenjača, sa svim vrućim Golfovima koji sada šalju vožnju preko sedmostepenog automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom, ali Clubsport ostaje u velikoj mjeri fokusiran na angažman vozača i ima šasiju koja je prerađena za agilnost i ravnotežu.

Tvrdi se da promjene na prednjem ovjesu MacPherson GTI-a i stražnjem ovjesu sa četiri karike daju usklađeniju vožnju u svakom od njegovih načina vožnje, a prilagodljivi amortizeri su dostupni kao dio opcionog paketa dinamičke kontrole šasije (DCC).