Prva grupa hodočasnika iz Bosne i Hercegovine 6. juna putuje na svoje životno putovanje, u Mekku, gdje će obaviti obred hadždža. Oni će sa Aerodroma Sarajevo u 10.05 sati krenuti za Džeddu, Saudijska Arabija.
Prije toga, će se u ranim jutarnjim satima okupiti u džamiji Kralja Fahda u Sarajevu. Obavit će sabah namaz, odjenuti svoje bijele ihrame, bit će im proučena ikrar dova, dova za put, oprostit će se od svojih porodica i autobusima krenuti prema Aerodromu.
Nakon dolaska u Džeddu, krenut će prema Mekki, smjestiti se u hotele, odmoriti, a potom će u večernjim satima obaviti prvi tavaf oko K'abe, odnosno, obavit će umru.
Ostale grupe hadžija sa Aerodroma kreću 7., 8., 9. 10. 11. i 12. juna sa po dva aviona, jutarnjim i večernjim letovima.
Hadžijama je na usluzi 47 vodiča i šest šerijatskih konsultantica. O zdravlju hadžija vodit će brigu 14 članova medicinskog tima, sedam ljekara specijalista i sedam medicinskih tehničara. Vodič ljekarima je Adem Zalihić.
U Mekki će boraviti u hotelu Meridien Towers, udaljen od harema Ka'be oko desetak minuta, a u Medini u hotelu Maien. Očekuje da će hadžije biti zadovoljne smještajem, hranom i kompletnom uslugom koju će im Ured za hadž i umru Islamske zajednice u BiH prirediti na njihovom životnom putovanju.
Petu islamsku dužnost – hadž ove godine će obaviti 2.225 hodočasnika iz BiH. S obzirom da su hadžije Allahovi gosti, odazivaju se na Allahov poziv, i moraju ga biti svjesni i kasnije kroz svoj život. Stoga iz Ureda za hadž i umru Rijaseta IZ u BiH podsjećaju hadžije da paze na svoje zdravlje, da budu strpljivi i slušaju svoje vodiče.
Hadžijama je na usluzi 47 vodiča i šest šerijatskih konsultantica. O zdravlju hadžija vodit će brigu 14 članova medicinskog tima, sedam ljekara specijalista i sedam medicinskih tehničara. Vodič ljekarima je Adem Zalihić.
Hadž je peta islamska dužnost koju je svaki musliman dužan obaviti, barem jednom u životu, pod uslovom da je zdrav, slobodan i da ima dovoljno materijalnih sredstava kojim može podmiriti troškove hodočašća.
Ihrami su dva bijela pamučna čaršafa kojim se pokriva tijelo hadžije. Simboliziraju jednakost svih ljudi pred Allahom, a njihovom nosiocu zabranu svega što potiče nefs (animalna duša) na strast i pretjerivanje, kao i podsjećanje na smrt i kefine (odjeću umrlog) a što je neminovnost za sve ljude.