Audijev sljedeći model električnih performansi, RS Q6 E-tron, bit će predstavljen sljedeće godine.
Insajder u kompaniji rekao je za Autocar da će verzija novog Q6 E-trona biti značajno drugačija – i mnogo hrabrija – od zagrijanog SQ6.
Q6 E-tron linija je razvijena zajedno sa Porsche Macan Electricom, koji koristi istu Premium Platform Electric (PPE) arhitekturu kao i ključnu šasiju, bateriju i elektronske komponente.
SQ6 ima pogon sa dva motora od 483 KS i pogonom na sva četiri točka, dok se očekuje da će RS Q6 koristiti Macan Turbo pogon, povećavajući snagu na 621 KS za vrijeme od 0-100 km/h od samo 3,3 sekunde.
Audi je želio napraviti distancu između svojih i Porscheovih modela, a šefovi su rekli da će Macan imati značajne razlike u odnosu na RS Q6, koji će biti više usmjeren na udobnost.
RS Q6 E-tron će imati odvažne stilske naznake po mjeri današnjih vrućih modela RS6 i E-tron GT RS, uključujući velike bokove i ogromne točkove, kao i RS enterijer specifičan za model.
Cijene i specifikacije tek treba da budu objavljene, ali SQ6 E-tron počinje od 93.675 funti.
Audi je također otkrio slike za pregled Sportback verzije svog Q6 E-trona. Tačne specifikacije ostaju u tajnosti, ali će najvjerovatnije biti mehanički identičan običnom Q6 E-tron, što znači izbor između pogona na četiri ili stražnje točkove i baterije od 100 kWh.
Zatamnjene slike modela dijeljene su na predstavljanju Q6 E-tron i pokazuju vitkiji dizajn poput suze. Prednji dio će biti sličan običnom Q6 E-tronu, ali kosi krov će se spuštati iza B-stuba.
Unutrašnjost će vjerovatno biti netaknuta, tako da će i dalje imati Audijev standardni 12,6-inčni klaster vozača i 10,9-inčni ekran za informacije i zabavu – plus opcioni 10,9-inčni ekran osjetljiv na dodir za suvozača koji omogućava suvozaču da prenosi videozapise, vrši promjene u navigaciji i kontrolira audiosistem automobila.