BYD Han

Madusan EV: Sjevernokorejski domet od 720 km

Nedavno je na Weibou kružio snimak sjevernokorejskog električnog automobila.

Međutim, automobil je zapravo BYD Han sa novom oznakom. Uprkos videosnimku koji govori o automobilu kao Madusanu, različiti aspekti odaju igru. Video prikazuje domet automobila od 720 km, a lice zmaja i zadnja svjetla u kineskom čvoru pokazuju da je automobil Han.

Značke su međutim promijenjene i kineski mediji javljaju da je Madusan sjevernokorejska kompanija specijalizirana za uvoz automobila.

Fast Technology citira profil kompanije koji kaže: „Aktivno uvozimo i prodajemo električna vozila kroz saradnju i razmjenu sa poznatim inozemnim proizvođačima električnih vozila i servisnim kompanijama."

Malo se zna o Madusan poslu, iako južnokorejski mediji navode da je puno ime kompanije Madusan Economic Federation. Korea Herald ga opisuje kao sjevernokorejsku vanjskotrgovinsku organizaciju osnovanu 2018. Južnokorejski mediji izvještavaju da snimak automobila dolazi iz skoro osam minuta dugog videa objavljenog na YouTubeu 14. juna.

Međutim, iako video koji su prikazali kineski mediji ima isto slike na kojoj na YouTubeu nedostaje korejski glas koji je prisutan u onoj objavljenoj na Weibou.

Kompletan video govori o nizu aktivnosti u koje je Madusan navodno uključen, a za koje se tvrdi da uključuju mobilne telefone, rudarstvo i plemenite metale.

Prošle godine u ulici Hwasong u Pjongjangu otvoren je izložbeni centar za električna vozila Madusan.

Ovo nije prvi put da je BYD automobil viđen u Sjevernoj Koreji.

Kineski automobili također imaju još dužu historiju u Severnoj Koreji i neki su tamo proizvedeni iz CKD kompleta. Pyongwha je bila jedna od najuspješnijih sjevernokorejskih automobilskih kompanija i kompanija je činila razne pokušaje da napravi kineske automobile od kompleta, kao i da uvozi kineske automobile, uključujući Volkswagene iz FAW-a.

Mnogi od ranih kineskih automobila proizvedenih u Sjevernoj Koreji potiču iz Shuganga, kasnije poznatog kao Huanghai. Ipak, uspješnija su bila vozila iz Brilliance grupe. Automobili su uključivali Brilliance BS4, a još uspješnije je bilo sklapanje Jinbei kombija, koji su i sami bili bazirani na Toyoti HiAce.