Konsultantska firma McKinsey u svom Electric Vehicle Indexu objavila je zanimljive podatke. Gotovo dvije trećine svih električnih automobila i plug-in hibrida prodanih širom svijeta kupljeno je u Kini.
Prodaja od više od osam miliona automobila bila je gotovo tri puta veća nego u Evropi i pet puta veća nego u Sjedinjenim Američkim Državama.
Istodobno, Kina je također dominirala proizvodnjom, dva od tri vozila proizvedena u svijetu sišla su s proizvodne trake u Kini, prenosi HAK revija.
Važnost kineskih marki raste, prošle godine svaki drugi prodani električni automobil dolazi iz kineske firme.
Evropa je, s druge strane, zaostala u rastu, pri čemu je tržište električnih automobila poraslo samo za 16 posto na nešto više od tri miliona automobila.
Naročito je u tome ulogu imalo smanjenje subvencija. U isto vrijeme, međutim, pritisak konkurencije u Kini raste.
Kineski proizvođači s tvorničkih linija šalju 40 posto više automobila nego što ih mogu prodati.
Očekivano, većina tih vozila ide u izvoz. Kineski električni automobili su u prosjeku jeftiniji u proizvodnji od zapadnih konkurenata za ogromnih 30 posto.