dugo očekivani model

Predstavljen novi BMW X3

BMW je predstavio novu verziju svog popularnog X3 SUV-a, a čini se da je ovaj automobil ljutit zbog nečega.

Novi X3 sada ima “izražen karakter” s rešetkom hladnjaka koja daje dojam sigurnog prisustva. U prijevodu: maknite se s puta.

Možda je razlog njegovog nezadovoljstva činjenica da je lansiran prije nego što ćemo vidjeti njegovu potpuno električnu, sljedeću generaciju iX3, SUV koji dolazi sljedeće godine i koji će pratiti formu Vision Neue Klasse X koncepta. Ili mu je neko oduzeo prednost na cesti. Ko zna.

Kao i obično s osvježenjima modela, novi BMW X3 je porastao u duljini i širini – doduše minimalno – ali je spušten za 25 mm što, u kombinaciji sa širim tragovima kotača, čini ga nižim i stabilnijim nego prije.

Primijetit ćete gotovo ravnu novu prednju stranu s novim setom definitivno ljutitih prednjih svjetala, stvarno vrlo ljutom rešetkom hladnjaka, proširenim lukovima kotača, kvadratnijim krovom prema stražnjem dijelu i prilično privlačnim stražnjim svjetlosnim potpisima.

U Velikoj Britaniji možete birati između četiri nova X3 modela. Najslabiji u ponudi je 20 xDrive (205 KS, 0-100 km/h za 7,8 sekundi), slijedi 20d xDrive (194 KS, 0-100 km/h za 7,7 sekundi), hibridni 30e xDrive (295 KS, 0-100 km/h za 6,2 sekunde), te na vrhu M50 xDrive (393 KS, 0-100 km/h za 4,6 sekundi).

Dizelski model – da, dizel u 2024.! – ima 2.0-litarski četverocilindrični motor, dok benzinski X3 20 i X3 30e automobili imaju također 2.0-litarske četverocilindraše. Prvi koristi blagu hibridnu tehnologiju od 48V, dok drugi ima punu plug-in hibridnu sposobnost koja sada nudi između 80 i 90 km električnog dometa. To je više nego prije, ali s obzirom na njegovu ljutnju, to ima smisla.

Model M50 ima pravi BMW-ov redni šestak s turbom, koji uključuje 48V blagu hibridnu tehnologiju, kao i M-specifično podešavanje ovjesa. Opremljen je i ‘M Sport ovjesom’ (čitaj: tvrđi, ljući), M Sport diferencijalom, M Sport kočnicama, mnogim ispušnim cijevima i mogućnošću adaptivnih amortizera.

Svi modeli imaju pogon na sva četiri kotača i dolaze s BMW-ovim osmostupanjskim automatskim mjenjačem. Povećana ljutnja dovela je do povećanja agilnosti kod svih X3 varijanti, a BMW tvrdi da je poboljšana stabilnost u zavojima i udobnost vožnje u odnosu na stari model.

Novi X3 dolazi s više standardne opreme, a unutrašnjost je, kako se i očekuje od SUV-a lansiranog 2024., dominirana velikim ekranom, BMW-ovim ‘Curved Display’. Tu je i novi volan s ravnim dnom i luksuzna sjedala s beskonačno puno prilagodbi, prenosi Automobili.hr.