završio u muzeju

Zašto ovaj stari Porsche izgleda tako čudno?


Izrada automobila koji mora zadovoljiti sve strožije zakone je teška.

Proizvođači automobila moraju uzeti u obzir ne samo emisije gasova i sigurnosne propise, već i posebne kriterije koji se odnose na nivo buke.

Pobrinuti se da automobili nisu preglasni posebno je teško za kompanije specijalizirane za vozila visokih performansi. Oni obično imaju glasnije auspuhe i šire gume, koje su obično bučnije.

U kasnim 1980-ima Porsche je morao izraditi takvu napravu kako bi osigurao da njegovi sportski automobili neće biti preglasni.

Utemeljen na modelu 928, ovaj jedinstveni prototip započeo je svoj posao 1989. Porsche je karoseriju vozila omotao - vatom.

To je pomoglo inženjerima da izoliraju i minimiziraju izvore buke.

Ideja iza ove 928 bila je procijeniti nivo buke različitih smjesa guma. Zbog toga su neki dijelovi automobila premješteni izvan karoserije.

Zaista, hladnjak je bio postavljen ispred prednjeg branika, dok su dva nezgrapna poklopca motora "ugostila" par ventilatora za hlađenje motora.

Velika cijev postavljena na haubu mjesto je gdje se odvijao proces usisa, s kablovima spojenim na savršeno zatvoren prostor motora.

Recimo samo da vidljivost prema van nije bila prioritet. Pogled kroz stražnji prozor bio je još gori jer je prilagođeni ispuh imao ogroman prigušivač zalijepljen na staklo.

Dvostruko zakrivljene ispušne cijevi ručno su zavarene i proširene do najviše tačke automobila, usmjerene prema stražnjem dijelu. Što se tiče izbočenih lukova točkova, oni su dodani kako bi 928 mogao primiti različite vrste kombinacija točkova i guma...

Ovaj 928 možda jest ružno pače, ali pomogao je Porscheu da svoje automobile učini tišima, što je moralo biti učinjeno kako bi se usvojili propisi o nivou buke.

Nakon više od tri decenije službe, sada se nalazi u muzeju Porsche u Stuttgartu.