Neki brendovi automobila dolaze na Goodwood Festival of Speed kako bi predstavili svoje najnovije (sportske) automobile. Drugi proizvođači se samo malo bezazleno zabavljaju u demo krugu. A tu je i Subaru.
Subaru želi da sruši i postavi rekord za godišnji uspon. Cilj: ispod 39,08 s za stazu dugu 1,87 km. Proizvođač je iskovao pravi alat posebno za ovu svrhu pod nazivom Subaru WRX Project Midnight. Zlokobna kreacija nema mnogo veze sa legendarnim kompaktnim sportskim automobilom, koji, nažalost, ne smije loviti u Evropi od 2021. godine.
Subaru WRX Project Midnight je umjesto toga baziran na ARA24 rallycross trkaćem automobilu. Uvlačenjem Japanca u mat crno i stavljanjem slick guma, posao je bio daleko od završenog. U toku svog razvoja, WRX je na svakom malom mjestu izrastao u krila i zakrilce od karbonskih vlakana . Spojler mu je bio toliko debeo da se na njemu mogla otvoriti čitava karting staza.
Međutim, iznad svega se nadvija monstruozni rep, koji uključuje nekoliko pačijih repova i bočnih ploča u stilu Formule 1 iz 90-ih. Za poređenje, jedva manje masivni difuzor nesretno tone. Potreban je trenutak da shvatite da postoji praznina koja zijeva tamo gdje biste očekivali da se nalaze ispušne cijevi.
Dvolitarski četvorocilindraš sa turbopunjačem nalazi se tamo gdje mu je i mjesto - a ispušni sistem je ušuškan ispod prednje haube.
Uz nekoliko rafala, bivši vozač Formule 1 Scott Speed može ispeći insekte koji će nesumnjivo biti ovjekovječeni na vjetrobranu Subaru WRX Project Midnight. Bokser motor se oslobodio svih okova propisa i sada može da otpuše platnene kape gledaocima u Goodwoodu sa 670 KS (493 kW), 921 Nm i 9500 o/min.