E-goriva već godinama obećavaju značajno smanjenje emisije CO2 iz postojećih vozila. Iako je sintetičko gorivo trenutno dostupno samo na nekoliko mjesta, mnogi vozači se također pitaju može li njihov normalan motor s unutarnjim izgaranjem uopće tolerirati e-goriva.
Međutim, studija TU Darmstadt koju je finansirao ADAC o kompatibilnosti e-goriva kada se koriste s motorima s unutarnjim izgaranjem pružit će informacije u julu 2024.
Koristeći Eco100Pro e-gorivo, motori su testirani na ispitnom stolu za motore, u ADAC X Cup trkama i u redovnim serijskim vozilima u cestovnom saobraćaju. Naučnici su došli do zaključka da nije bilo ni gubitaka u snazi i obrtnom momentu niti povećane potrošnje. Prema studiji, štetne emisije smanjene su za 77 posto. Ni motori ni softver nisu morali da se prilagođavaju.
Nadalje, ADAC govori o uštedi CO2 do 92 posto ako se obnovljiva energija koristi za proizvodnju e-goriva.
Predsjednik ADAC tehnologije Karsten Schulze vidi rezultate studije kao ohrabrujuće jer pokazuju "da se čak i postojeća vozila mogu pretvoriti u održivu i klimatski prihvatljivu mobilnost".
Međutim, relativno visoka cijena e-goriva trenutno ograničava široku upotrebu.