Elon Musk je duboko uvjeren u Teslin potpuni asistent za samostalno upravljanje i njegove autonomne mogućnosti vožnje - ostatak svijeta nije tako siguran. Prema trenutnoj analizi, to je zbog neobične samoobmane od milijardera.
Ako šef Tesle Elon Musk ima svoj put, vozila njegove kompanije bi odavno trebala juriti kroz saobraćaj bez ikakve ljudske pomoći.
Ekscentrični preduzetnik godinama propagira da će Teslin potpuni pomoćnik u samovožnji ostvariti san o samovozećim automobilima i biti superioran u odnosu na druge sisteme, iako se oslanja na jednostavniju tehnologiju bez laserskih senzora.
Milijarder odbija kritike. Čini se da ga ne zanima što mnogi korisnici Tesle ne dijele njegov entuzijazam.
Je li to zaista samo arogancija i pretjerano samopouzdanje samoproglašenog vizionara ili postoji nešto više u ovom neskladu između Muskove i percepcije njegovih kupaca?
Magazin Business Insider došao je do odgovora na ovo pitanje - sa iznenađujućim rezultatima.
Ustvari, čini se da utisak Elona Muska o potpunom samovoznom sistemu ne karakterizira toliko iskrivljena percepcija stvarnosti.
Šef Tesle je očigledno žrtva strahopoštovanja koje njegovi zaposleni osjećaju prema njemu.
Kako je Business Insider saznao u razgovorima s više od desetak sadašnjih i bivših zaposlenika kompanije, Muskova iskustva sa pomoćnikom u vožnji nisu uporediva s onima običnih kupaca.
Razlog: softver ne samo da uči sam koristeći AI, nego zaposleni u Tesli također procjenjuju snimljene korisničke videozapise i u skladu s tim prilagođavaju ponašanje asistenta u vožnji.
Prema insajderima, ovo je obično brz proces koji ne bi trebao oduzeti previše vremena. Međutim, ako se Muskovi videosnimci procijene, vjerovatno će postojati drugačija uputstva za rad.
Prema izvještaju, zaposlenici Tesle moraju posebno voditi računa kada obrađuju Muskove snimljene podatke o vožnji i izvući maksimalni potencijal optimizacije iz dobijenih informacija. Posljedica: potpuni asistent za samostalno upravljanje gotovo je savršeno prilagođen Muskovim vozačkim navikama i udaljenostima koje redovno prelazi.
Poseban tretman koji prosječan vlasnik Tesle ne dobija. Samo nekolicina odabranih takozvanih VIP vozača, uključujući utjecajne YouTubere, imaju sličan prioritet prema insajderima i stoga imaju jednako pozitivnu sliku o pomoćniku u vožnji.
Insajderi su, između ostalog, naveli da bi trebali uneti rute do Muskove kuće i oko lokacija Tesle i SpaceX-a u američkim državama Kalifornija i Teksas kao glavni prioritet u sistemu i pohraniti što više instrukcija za pomoćnika u vožnji.
Zaposleni su također morali da pronađu kućnu adresu VIP korisnika kako bi pripremili puteve u svom području za pomoćnika. Insajder je jasno potvrdio da su iskustva Elona Muska sa potpunim sistemom za samostalnu vožnju bila bolja od onih drugih korisnika jer je on uvijek iskusio softver u svom najboljem izdanju.