navala adrenalina

Formula 1 okreće se umjetnoj inteligenciji kako bi ovaj sport učinila joj popularnijim

Formula 1 se udružuje s Amazon Web Services kako bi obožavateljima pružio što više informacija, koristeći tehnologiju kako bi sport učinio konkurentnijim.

Formula 1 nalazi se na vrhuncu glamuroznog sporta od 1950. godine.

Trenutno se utrke održavaju na 24 lokacije širom svijeta, a njihova visokooktanska akcija, navala adrenalina i preokreti koji grizu nokte privlače milione obožavatelja.

Hamilton ispisao historiju

Matična kompanija Formula One Group procijenjena je na oko 15,94 milijarde eura, što je čini 1072. najvrednijom firmom na svijetu, prema companiesmarketcap.com.

Velika nagrada Velike Britanije održana je prošle nedjelje (7. juli), a Lewis Hamilton uzeo je krunu po prvi put od decembra 2021. i ponovno ispisao historiju.

A ove se godine Formula 1 udružila s Amazon Web Services (AWS) koristeći generativne umjetne inteligencije (AI) kako bi u kombinaciju unijeli neke ključne nove faktore, s ciljem da utrke budu još privlačnije fanovima.

AWS je jedan od najšire prihvaćenih "oblaka "Clouda" na svijetu, s milionima klijenata i više od 200 potpuno opremljenih usluga iz podatkovnih centara širom svijeta.

Neil Ralph, glavni stručnjak za sportsku industriju u AWS-u, rekao je:

"Bolidi Formule 1 generiraju više od milion informacijskih tačaka u sekundi i to je samo početak. F1 bilježi dodatne podatke o vozačima, stazama, vremenu i nevjerovatnoj historiji same F1.

U srži našeg partnerstva je mogućnost izvlačenja vrijednih uvida iz svih ovih podataka.

S AWS-ovim generativnim AI mogućnostima, F1 će poboljšati svoje detalje, jer se historijski podaci bez problema analiziraju uz događaje u stvarnom vremenu kako bi se fanovi uključili s dinamičnijim i pravovremenijim komentarima.

Skupe ulaznice

Zajedno redefiniramo način na koji se sport gleda, takmiči i upravlja. "

Kako AWS približava ljubitelje Formule 1 sportu?

Budući da se utrke održavaju po cijelom svijetu, ulaznice za sam događaj su skupe i većina navijača mora se zadovoljiti gledanjem svog omiljenog sporta na televiziji.

Slično tome, osim ako ne uspiju ugrabitii najbolja mjesta na stazama poput Silverstonea, vrlo je vjerovatno da će uhvatiti samo dio utrke.

Kao takav, AWS nastoji premostiti jaz između navijača i sporta, uključujući statistiku poput Close to the Wall, koja govori navijačima koliko je trkaći automobil zastrašujuće blizu zidu u nekim zavojima.

Još jedna statistika, Battle Forecast, pokazuje koliko bi krugova automobil koji juri morao napraviti da bi imao razumnu šansu prestići onaj ispred sebe.

Ostali uvidi uključuju Hybrid Energy System, koji govori koliko efikasno vozači koriste energiju svojih automobila, dok im Predicted Pit Stop Strategy daje bolji uvid u strategiju utrke.