Baterije s čvrstim ili krutim elektrolitom mnogi najavljuju kao budućnost autoindustrije, a Volkswagen se potrudio na vrijeme uskočiti u brod. Sklopljen je licencni ugovor o proizvodnji baterija s američkim partnerom QuantumScapeom koji će VW-u omogućiti proizvodnju baterija s čvrstim ćelijama za maksimalno milion električnih automobila godišnje, objavila je podružnica VW-a za poslovanje s baterijama PowerCo. Kada i gdje bi proizvodnja mogla započeti zasad se još ne zna. Tehnologija još nije spremna za serijsku proizvodnju. PowerCo trenutno gradi fabrike baterija u Salzgitteru, Valenciji i Kanadi.
Ugovor predviđa da PowerCo može proizvoditi do 40 gigavat sati (GWh) godišnje s tehnologijom QuantumScapea. Kapacitet bi se kasnije mogao udvostručiti na 80 gigavat sati. Prema VW-u, to bi bilo dovoljno za opremanje oko milion električnih vozila godišnje.
Ove baterije smatraju se sljedećim velikim korakom u industriji. Za razliku od dosadašnjih litij-ionskih baterija u električnim automobilima, ne koristi se tekući elektrolit, već kruti. Proizvođači se nadaju većem dometu, bržem punjenju, nižem riziku od požara i navodno čak i manjem trošenju – u testu su čvrste ćelije QuantumScape čak nadmašile očekivanja.