Sa svojim plug-in hibridnim sistemom posuđenim od BMW-a XM, novi M5 ima masu od 2.444 kg, odnosno 450 kg više od svog prethodnika. Pojmovi ‘dvije i po tone’ i ‘sportska limuzina’ ne bi trebali stati u istu rečenicu, ali vremena se mijenjaju. Frank van Meel, šef BMW-ovog M odjela, nedavno je rekao za CarBuzz da je dodavanje teškog plug-in hibridnog sistema bio je jedini način da se M5 zadrži u proizvodnji.
Prema van Meelu, BMW još nije spreman učiniti M5 električnim vozilom, tako da je u skladu s propisima o emisijama morao pribjeći hibridnom pogonu s dometom od oko 70 km samo na struju. Nije puno, ali je dovoljno za vozikanje po gradu.
"Električni M5 trebao bi mnogo više od samih baterija. Potrebna vam je cijela arhitektura, elektronika, visokonaponski sistem", rekao je van Meel za CarBuzz.
"Dakle, ovo je zapravo bilo najbolje što smo mogli učiniti".
Van Meel inzistira da se M5 i dalje ponašao kao – M5:
S obzirom na to da je njegova emisija CO2 samo 50 g/km prema WLTP-u, u nekim će zemljama zbog smanjenih poreznih davanja M5 na kraju biti pristupačniji od M3 koji nema hibridnu konfigraciju.